FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: O HRVATSKOM HOTELIJERSTVU U 2000.

POREČ, 9. prosinca (Hina) - Za uspješan razvitak hrvatskog hotelijerstava u idućim godinama još uvijek ne postoji koncept, plan, strategija i politika. Ako se u idućoj godini ništa ne poduzme kako bi hotelijerstvo "stalo na prave noge", uslijedit će bilančno stanje zrelo za stečaj, neprihvatljiva tržišna - jer je stvarna - vrijednost hotela, forsirana prodaja, loša priprema turističkih sezona te nezadovoljstvo djelatnika, vlasnika i države, ustvrdio je Jože Perić s opatijskog Fakulteta za turistički i hotelski menadžment na današnjem okruglom stolu "Privatizacija hrvatskih hotela", održanom u sklopu 31. Poslovnih susreta "Proizvođači hotelijerstvu 2000" (PIHU).
POREČ, 9. prosinca (Hina) - Za uspješan razvitak hrvatskog hotelijerstava u idućim godinama još uvijek ne postoji koncept, plan, strategija i politika. Ako se u idućoj godini ništa ne poduzme kako bi hotelijerstvo "stalo na prave noge", uslijedit će bilančno stanje zrelo za stečaj, neprihvatljiva tržišna - jer je stvarna - vrijednost hotela, forsirana prodaja, loša priprema turističkih sezona te nezadovoljstvo djelatnika, vlasnika i države, ustvrdio je Jože Perić s opatijskog Fakulteta za turistički i hotelski menadžment na današnjem okruglom stolu "Privatizacija hrvatskih hotela", održanom u sklopu 31. Poslovnih susreta "Proizvođači hotelijerstvu 2000" (PIHU).#L# Po Perićevu mišljenju, u idućoj bi godini hotelijerstvo trebalo osigurati financijsko vlasničko ozdravljenje, što znači da se treba okrenuti najvećim vjerovnicima, tj. Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak (HBOR-u) i državnim bankama, koji bi pak, svoja potraživanja trebali preorijentirati u ulaganja. U drugom koraku, u stjecanju nove vlasničke strukture hotelijerstva, Perić predlaže usmjerenu beneficiranu prodaju hotela zaposlenima i mještanima, hrvatskoj dijaspori i strategijskim partnerima, primjerice inozemnim turoperatorima, lokalnoj zajednici ili proizvođačima hotelijerske opreme. Kada bi se prihvatio taj koncept, drži Perić, hrvatsko bi hotelijerstvo u 2000. godini moglo imati saniranu glavnicu i primjerenu vlasničku strukturu, što će sačuvati dugoročan hrvatski interes. Sve je to potrebno zbog toga što je, kako je kazao Perić, hotelijerstvo još uvijek opterećeno gubitcima, lošim uvjetima poslovanja, hipotekama, obvezama (krediti i plaće) i drugo. Branko Blažević s istog Fakulteta smatra da bi turizam trebao postati nacionalni strateški proizvod, jer je on čimbenik i poticaj gospodarskog razvoja. Hrvatska još nije stvorila pa čak niti definirala svoje strateške nacionalne proizvode pa bi stoga značenje izvoza a posebice definiranje turizma kao izvozne djelatnosti vodilo Hrvatsku i njezino gospodarstvo iz "začaranog kruga siromaštva" u svijet blagostanja. Zbog svega toga, mišljenja je Blažević, turizmu treba dati potporu kao "motoru" gospodarskog razvitka. (Hina) splj db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙