POREČ, 8. prosinca (Hina) - U Hrvatskoj je završena kategorizacija 480 hotela, od čega je sedam hotela dobilo pet zvjezdica, a tri četiri zvjezdice. Dvije zvjezdice dobilo je 236 hotela dok ih je 143 s jednom zvjezdicom, istaknula je
načelnica Odjela za kategorizaciju pri Ministarstvu turizma Tijana Cvitković na današnjem okruglom stolu "Hotel 2000: ponuda, standardi, održavanje", održanom u sklopu 31. PIHU-a u Poreču.
POREČ, 8. prosinca (Hina) - U Hrvatskoj je završena kategorizacija
480 hotela, od čega je sedam hotela dobilo pet zvjezdica, a tri
četiri zvjezdice. Dvije zvjezdice dobilo je 236 hotela dok ih je 143
s jednom zvjezdicom, istaknula je načelnica Odjela za
kategorizaciju pri Ministarstvu turizma Tijana Cvitković na
današnjem okruglom stolu "Hotel 2000: ponuda, standardi,
održavanje", održanom u sklopu 31. PIHU-a u Poreču. #L#
Govoreći o Pravilniku za kategorizaciju turističkih i
ugostiteljskih objekata donesenom 1995. godine, Cvitković je
naglasila kako je taj Pravilnik predviđao jako visoke kriterije i
standarde koje tada nisu mogli ispuniti hrvatski hoteli. Njegovim
izmjenama i dopunama dobiveni su blaži standardi kojima u najvećem
dijelu udovoljavaju svi hrvatski Hoteli.
Osvrnuvši se na premale površine hotelskih soba, koje su stara
"boljka" hotelijerstva, Cvitković je dodala, kako su ipak najveći
problemi bili u opremi hotela, primjerice, nedostatku klima
uređaja ili SOS sustava.
Ona je izrazila i nadu kako će neki hoteli do početka iduće
turističke sezone otkloniti nedostatke koje još imaju i spremni
dočekati svoje goste. U novo će stoljeće, rekla je Cvitković,
Hrvatska ući s kvalitetnim hotelima, koji će nuditi i kvalitetnu
ponudu. Pritom je dodala, kako još preostaje kategorizacija hotela
u kojima se još uvijek prognanici i izbjeglice te onih oštećenih u
ratu.
Govoreći o spomenutom Pravilniku, dekanica opatijskog Fakulteta za
turistički i hotelski management (bivši Hotelijerski fakultet)
Ivanka Avelini-Holjevac, istaknula je kako su sustav kvalitete i
kategorizacija hotela usko povezani. Naime, hotel može
zadovoljavati sve elemente kvalite propisane pravilnikom i biti
tehnički idealan ali to mu ne garantira i poslovnu uspješnost tj.
ostvarenje dobiti što je i temeljni ekonomski cilj njegova
poslovanja. Zbog toga treba, naglasila je ona, napraviti Sustav
potpune kvalitete kojemu je cilj zadovoljiti zahtjeve gostiju i
ostvariti optimalan poslovni rezultat, poslovni uspjeh i razvoj.
(Hina) splj db