TOKIO, 3. prosinca (Hina/Reuters) - Najveći svjetski proizvođač automobila General Motors čini se namjerava ojačati svoje pozicije na azijskom automobilskom tržištu, čemu u prilog govore izjave predstavnika japanskog proizvođača
automobila marke Subaru kako sa GM-om pregovaraju o povezivanju.
TOKIO, 3. prosinca (Hina/Reuters) - Najveći svjetski proizvođač
automobila General Motors čini se namjerava ojačati svoje pozicije
na azijskom automobilskom tržištu, čemu u prilog govore izjave
predstavnika japanskog proizvođača automobila marke Subaru kako sa
GM-om pregovaraju o povezivanju.#L#
Po izvješćivanju japanskih medija, GM i Fuji Heavy Industries blizu
su dogovora o GM-ovoj kupnji 20 do 25 posto dionica tog japanskog
proizvođača.
Iz Fuji Heavy Industries samo su potvrdili da pregovaraju sa
stranim proizvođačima, pa tako i s američkim automobilskim divom, o
mogućoj suradnji na različitim područjima uključujući tehnologiju
i automobilske dijelove, dodavši, međutim, kako ništa još nije
odlučeno.
Kako bi ojačao pozicije u Aziji, GM planira osvojiti još veći dio
tog tržišta za koje smatra da će u idućih deset godina postati drugo
najveće automobilsko tržište u svijetu, poslije Sjeverne Amerike.
Inače, General Motors već ima udjele u druga dva japanska
proizvođača - 10 posto udjela u Suzukiju i 49 posto njihove
podružnice, Isuzu Motors GM.
Za Fuji Heavy, smatraju analitičari, ovo je idealno vrijeme za
povezivanje sa stranim proizvođačem. Njihovi su prihodi i dobit,
naime, dosegnuli rekordne razine u razdoblju od travnja do rujna,
unatoč kontinuiranom opadanju prodaje novih automobila na
japanskom tržištu. Analitičari stoga vide GM-a kao najboljeg
partnera za tog japanskog proizvođača.
(Hina) vm ds