FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ODRŽANA TRIBINA "ŠKOLA ZA 21. STOLJEĆE"

ZAGREB, 26. studenoga (Hina) - Provincijalizam je karakteristika hrvatskoga školskog sustava, a jedna od njegovih glavnih pogrešaka je preopterećenost učenika zbog memoriranja činjenica, rečeno je na današnjoj stručnoj tribini "Škola za 21. stoljeće" Foruma za slobodu odgoja. Na tribini posvećenoj problemima školstva i "zahtjevima" za novo stoljeće, govorili su stručnjaci, znanstvenici, predstavnici sindikata i udruga koje se bave obrazovanjem.
ZAGREB, 26. studenoga (Hina) - Provincijalizam je karakteristika hrvatskoga školskog sustava, a jedna od njegovih glavnih pogrešaka je preopterećenost učenika zbog memoriranja činjenica, rečeno je na današnjoj stručnoj tribini "Škola za 21. stoljeće" Foruma za slobodu odgoja. Na tribini posvećenoj problemima školstva i "zahtjevima" za novo stoljeće, govorili su stručnjaci, znanstvenici, predstavnici sindikata i udruga koje se bave obrazovanjem. #L# Uvodno o "institucijama i ideologiji hrvatskoga školstva" govorio je Ivan Pađen, napomenuvši kako razvoj školstva u nas prvenstveno sprečavaju idološke zapreke, a zatim zakonske. Ocijenio je kako je veliki nedostatak opterećenost nastavnih predmeta suvišnim činjenicima. "Udžbenici matematike toliko su nejasni da se bez predavanja i instrukcija gotovo i ne može", rekao je, ustvrdivši kako u takvom sustavu prosječnim učenicima preostaje samo imitiranje. U nas se vrednuju rezultati, a ne put spoznaje, istaknuo je Pađen. U raspravi je ocijenjeno kako je karakteristika našega školstva provincijalizam. "Memoriranje činjenica" ocijenjeno je također jednom od najtipičnijih pogrješaka domaćega školskog sustava. Dr. Gvozden Flego osvrnuo se na ozračje "antiintelektualizma" u nas, na koje je upozorila čak i bivša savjetnica Predsjednika RH na jednom od skupova posvećenog znanosti. U toj atmosferi se ne piše dobro ni znanju ni školi jer obrazovne institucije ne poručuju "idi svojim putem", već "slijedi", dodao je. U nastavku skupa riječi je bilo o obrazovanju za okoliš, obrazovanju u zemljama tranzicije, slovenskim iskustvima u reformi škole i europskom kontekstu obrazovanja. Suorganizatori tribine su Pokret za demokraciju i socijalnu pravdu, Udruga roditelja Korak po korak, Hrvatska udruga za društvene i humanističke znanosti, Europski dom, Savjet roditelja Waldorfske škole i Hrvatsko debatno društvo. (Hina) mb mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙