OPATIJA, 23. studenoga (Hina) - Ocjenjivački sud Festivala tržišnih komunikacija "Festo 99", koji se održava u Opatiji, dodijelio je danas nagrade za najkvalitetnija dostignuća u tržišnom komuniciranju u našoj zemlji.
OPATIJA, 23. studenoga (Hina) - Ocjenjivački sud Festivala
tržišnih komunikacija "Festo 99", koji se održava u Opatiji,
dodijelio je danas nagrade za najkvalitetnija dostignuća u
tržišnom komuniciranju u našoj zemlji. #L#
"Grand prix 99" dodijeljen je "Bruketa & Žinić" o.m. i "Kartolina"
d.o.o. za cjelovitu promidžbenu akciju "Motovun film festival".
Oni su, kako je obrazloženo, u kratkom vremenu, s ograničenim
proračunom, koristeći se svim dostupnim sredstvima komunikacije,
stvorili snažan, upečatljiv i originalan identitet domaćeg
proizvoda.
Veliko Zlatno zvono, koje se dodjeljuje oglasnoj agenciji godine,
pripalo je "Bruketa & Žinić" manofakturi.
Zlatno zvono za TV-spot dobila je agencija "Bruketa & Žinić" za spot
"Brijačnica".
Zlatno zvono za radijski spot dobila je agencija "Artur Erceg" za
spot "Niske cijene".
Zlatno zvono za tiskani oglas pripalo je agenciji "Imago Grafics"
za oglas "Tuborg - Mog'o bih..."
Zlatno zvono za vanjsko oglašavanje osvojila je agencija "Digitel"
za plakat "Rexona - Konparacije".
Zlatno zvono za tiskana oglasna sredstva dobila je agencija
"Bruketa & Žinić" za Kalendar "Croatia banke".
Zlatno zvono za cjelovite akcije dodijeljeno je agencijama
"Bruketa & Žinić" i "Kartolina" d.o.o. za zajedničku, cjelovitu
promidžbenu akciju "Motovun film festival".
Zlatno zvono za oblikovanje pakiranja dobila je agencija "McCann
Erickson".
Kristalno zvono, koje se dodjeljuje kao autorsko priznanje, dobili
su Krasimir Gančev, Hrvoje Štefotić, Dean Vranić, Boris Ljubičić i
Sanja Opačak.
Dodijeljena su i mala zvona za TV-spot, radijski spot, tiskani
oglas, vanjsko oglašavanje, tiskana oglasna sredstva i za
interaktivni medij.
Ocjenjivački sud Festivala, kako je istaknuto, u ocjenjivanju se
držao osnovnih kriterija: kreativnosti, originalnosti i izvedbene
kvalitete djela, uzimajući u obzir realne tržišne i financijske
okolnosti u kojima su djela nastajala.
(Hina) rž gk