FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZADAR: MINISTAR RADIĆ O MOSTU KOPNO-PAŠMAN

ZADAR, 23. studenoga (Hina) - Potpredsjednik hrvatske Vlade i ministar razvitka, useljeništva i obnove Jure Radić govorio je danas u Zadru o projektu mosta kopno - Pašman. Na skupu u Gradskoj vijećnici, na kojemu su bili ministar rada i socijalne skrbi Joso Škara, čelnici županijskih i gradskih vlasti, te načelnici općina Preka, Kali, Kukljice na Ugljanu, te Pašmana i Tkona na otoku Pašmanu, ministar Radić je pokazao nazočnima dvije varijante projekta mosta kopno - Pašman.
ZADAR, 23. studenoga (Hina) - Potpredsjednik hrvatske Vlade i ministar razvitka, useljeništva i obnove Jure Radić govorio je danas u Zadru o projektu mosta kopno - Pašman. Na skupu u Gradskoj vijećnici, na kojemu su bili ministar rada i socijalne skrbi Joso Škara, čelnici županijskih i gradskih vlasti, te načelnici općina Preka, Kali, Kukljice na Ugljanu, te Pašmana i Tkona na otoku Pašmanu, ministar Radić je pokazao nazočnima dvije varijante projekta mosta kopno - Pašman.#L# Rekao je da je most od kopna do Pašmana još prije dvadesetak godina bio daleka budućnost, a danas je realnost. Ministarstvo razvitka, useljeništva i obnove izradilo je idejne projekte mosta, koji su toliko razrađeni da mogu početi pripremni radovi, dodao je ministar Radić. Most bi trebao biti dug oko 2300 metara i to bi bio najduži most u Hrvatskoj preko morskog kanala. Činjenica što je na tom području najdublje more oko 15,5 metara olakšava posao, a tehnički je most moguće izgraditi za otprilike tri godine, rekao je ministar Radić. Projekte mosta kopno - Pašman razradio je dr. Zlatko Šavor, koji je projektirao i dubrovački most u gradnji. Po jednoj varijanti, most kopno - Pašman bi bio sa zategama, a po drugoj, jeftinijoj, bez njih. Gradnja toga mosta stajala bi oko 40 milijuna njemačkih maraka, kazao je ministar Radić, napomenuvši da bi radovi mogli početi sljedeće ljeto ako se do tada obave sve pripreme, osnuje poduzeće za njegovu gradnju, a osnovale bi ga otočne općine, gradovi, Županija i Ministarstvo razvitka, useljeništva i obnove. Takav projekt, o kojem se danas u Zadru prvi put javno raspravljalo, prema riječima ministra Radića, "početak je ideje hrvatske države da potakne razvitak svojih otoka". U svakom slučaju, istaknuo je, nakon Krka, Vira i Paga, Pašman bi bio sljedeći otok povezan mostom s kopnom. O značenju mosta kopno - Pašman govorio je i saborski zastupnik iz Zadra Živko Kolega, koji je, među ostalim, istaknuo da bi njime 120 km obale bilo integrirano u kopneni obalni pojas. Projektant Zlatko Šavor objasnio je obje varijante projekta mosta. (Hina) ima dd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙