FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U UREĐENJE "ROME" DO SADA ULOŽENO MILIJUN MARAKA

ZAGREB, 23. studenoga (Hina) - Tvrtka "Robni magazin" do sada je u preuređenje polukata i prvoga kata robne kuće ROMA u zagrebačkoj Dubravi uložila milijun njemačkih maraka, a ulaganjem još jednoga milijuna maraka dovršit će se uređenje te robne kuće, istaknuo je direktor te tvrtke Duje Todorić na današnjoj konferenciji za novinare.
ZAGREB, 23. studenoga (Hina) - Tvrtka "Robni magazin" do sada je u preuređenje polukata i prvoga kata robne kuće ROMA u zagrebačkoj Dubravi uložila milijun njemačkih maraka, a ulaganjem još jednoga milijuna maraka dovršit će se uređenje te robne kuće, istaknuo je direktor te tvrtke Duje Todorić na današnjoj konferenciji za novinare.#L# Završetak svih radova najavio je za proljeće 2000., dodajući kako se nadaju da će do tada krenuti tramvaji kroz Dubravu. Naime, upravo prolaskom tramvaja, istaknuo je Todorić, ROMA će postati centar trgovačkog događanja na čitavom prostoru do Sesveta. Na do sada preuređenih približno 1000 četvornih metara danas je predstavljen tekstil u kućanstvu (deke, pokrivači, odjevne tkanine, tepisi, zavjese itd.). Na drugom dijelu prvoga kata nalazi se široka ponuda kućanskih aparata i opreme Plana prometa, dok je na polukatu smještena knjižara i papirnica, kozmetika i galanterija. Na tom prostoru najznačajnija je ponuda športske odjeće, obuće i rekvizita i to svjetskih marki - Adidasa, File, Dunlopa, Nikea, Benettona sportsweara. Preuređenje prizemlja robne kuće planira se za iduću godinu, naglasio je Todorić. Robni magazin, koji je u Zagrebu prisutan već 50 godina, maloprodajni je lanac u kojemu je danas 66 prodavaonica i robna kuća ROMA. Nudi širok asortiman uglavnom tekstilnih proizvoda te tekstilnih proizvoda u kućanstvu. Kako je istaknuo Todorić, tijekom posljednjih godina uloženi su veliki napori da se učini iskorak prema razvoju stabilnog i modernog trgovca za budućnost. Stoga se počelo s preuređenjem prodavaonica i specijalizacijom u prodajnim asortimanima - prioritetno u središtu grada. Tako je 12 prodavaonica Robnoga magazina potpuno promijenilo izgled, a 20-ak ih je "uljepšano". (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙