FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZAVRŠETAK KARLOVAČKE ZAOBILAZNICE PRIJE IDUĆE TURISTIČKE SEZONE

KARLOVAC, 8. studenoga (Hina) - Završetak izgradnje karlovačke zaobilaznice, tj. dionice od Karlovca do Vukove Gorice, očekuje se prije početka turističke sezone. Radovi na preostalih 60 kilometara autoceste Rijeka-Zagreb teku po planu, rekao je tijekom današnjeg obilaska najvažnijih objekata karlovačke zaobilaznice predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb Ivan Prgomet.
KARLOVAC, 8. studenoga (Hina) - Završetak izgradnje karlovačke zaobilaznice, tj. dionice od Karlovca do Vukove Gorice, očekuje se prije početka turističke sezone. Radovi na preostalih 60 kilometara autoceste Rijeka-Zagreb teku po planu, rekao je tijekom današnjeg obilaska najvažnijih objekata karlovačke zaobilaznice predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb Ivan Prgomet. #L# Autocesta se gradi iz dvaju smjerova - od Karlovca prema Rijeci do Vukove Gorice i iz Rijeke, od mjesta Kupjaka do Vrbovskog. Najintenzivniji radovi izvode se na dionici Karlovac-Vukova Gorica gdje su u tijeku zemljani radovi i gradnja nekoliko objekata. Najvažniji je 2,5 kilometara dug vijadukt Drežnik, tj. karlovačka zaobilaznica, čijim će se završetkom riješiti jedna od najkritičnijih prometnih točaka prema Rijeci - prolaz kroz Karlovac. Po Prgometovim riječima, 96 posto radova završeno je na tunelu Sveti Marko i na mostu na rijeci Dobri, te se očekuje da će ta dionica biti gotova u sljedećoj godini. Dionica Kupjak-Vrbovsko, duga 19,5 km s trima tunelima i dvama vijaduktima te jednim mostom, najsloženija je na autocesti. Njezin završetak planira se do kraja 2001. godine. Trenutačno u dioničkom društvu Autocesta Rijeka-Zagreb zaključuju projekt koncesijskog modela i privatizacije autoceste. Raspisan je međunarodni natječaj na kojem su četiri konzorcija sastavljena od domaćih i stranih partnera prošla postupak pretkvalifikacije. Odabrani konzorcij u sljedeća tri mjeseca treba predati svoje ponude za projektiranje, gradnju, financiranje i privatizaciju autoceste. Konzorcij bi, po Prgometovim riječima, u proljeće trebao početi raditi na preostalim dionicama. Projekt izgradnje autoceste Rijeka-Zagreb financira Europska banka za obnovu i razvoj i njemačka banka za obnovu i razvoj KfW sa iznosom od 500 milijuna maraka, što je približno 70 posto ukupne vrijednosti projekta od 800 milijuna maraka. Ostalih 30 posto financirat će se preko koncesije i privatizacije, rekao je Prgomet. On je izvijestio također da su pravno-imovinski odnosi autoceste Rijeka-Zagreb riješeni u 99 posto slučajeva, a izrazio je nadu da će se uskoro uspješno riješiti još jedan preostali sporni slučaj. Odgovarajući na upit o mogućnosti da teška vozila i dalje zaobilaze autocestu i kreću se starom cestom, Prgomet je najavio da će se u idućem razdoblju analizirati promet starom cestom i autocestom kako bi se dokazala isplativost autoceste Rijeka-Zagreb. Prgomet je dodao da će sustav naplate cestarina na novoj autocesti biti među najsuvremenijima u Europi. (Hina) kg db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙