ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Poticajni turizam (incentive) jedinstven je i ozbiljan oblik turizma koji igra vrlo važnu ulogu u vezama poslovodstava tvrtki sa svojim zaposlenicima, kazao je bivši potpredsjednik SITE-a (Society of
Incentive and Travel Executives) i jedan od svjetski priznatih stručnjaka s područja poticajnog i kongresnog turizma Paul Flackett, na današnjem seminaru o Svjetskim trendovima na području incentive-a i korporacijskih skupova.
ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Poticajni turizam (incentive)
jedinstven je i ozbiljan oblik turizma koji igra vrlo važnu ulogu u
vezama poslovodstava tvrtki sa svojim zaposlenicima, kazao je
bivši potpredsjednik SITE-a (Society of Incentive and Travel
Executives) i jedan od svjetski priznatih stručnjaka s područja
poticajnog i kongresnog turizma Paul Flackett, na današnjem
seminaru o Svjetskim trendovima na području incentive-a i
korporacijskih skupova.#L#
Seminar je dio aktivnosti Hrvatskog kongresnog ureda koji ovom
akcijom započinje konkretne aktivnosti obrade međunarodnog
tržišta skupova i incentiva.
Poticajni turizma danas je svjetski trend, a radi se o nagradnim
putovanjima kojima tvrtke nagrađuje svoje namještenike na osnovi
uspjeha u radu. Takve aranžmane organiziraju specijalizirane
putničke agencije ili posebne komercijalne tvrtke,
specijalizirane za tu djelatnost (incentive house).
SITE je od 1973. godine jedina međunarodna profesionalna
asocijacija koja direktorima korporacija s područja poticajnog
turizma iz čak 87 zemalja svijeta omogućuje međusobno poslovno
povezivanje, kazao je izvršni potpredsjednik SITE-a, Bob
Vitagliano.
Putem brojnih lokalnih i međunarodnih programa, direktori tih
tvrtki sudjeluju u naobrazbi koja im omogućava da drže korak s
najnovijim dostignućima na području poticajnog turizma. Više od
dvije trećina članova SITE-a dobiva poslove od drugih članova,
istaknuto je, a zanimljiv je podatak da je u dvogodišnjem razdoblju
takvim poslovima ostvaren promet veći od milijardu američkih
dolara.
SITE, među ostalim, izdaje različite publikacije u kojima se na
jednom mjestu nalaze statistički podaci o poslovanju članica,
prate trendovi u tom vid turizma u različitim zemljama, a
organizator je i različitih vrsta seminara kojima je cilj u razne
svjetske turističke destinacije privući što više svojih članova.
(Hina) mku ds