FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OPATIJA: RASPRAVA O NOVINARSTVU U IZBORIMA

OPATIJA, 30. listopada (Hina) - Temeljna ulogu medija u izborima jest pružiti građanima ključne informacije i političkim konkurentima dati mogućnost predstavljanja programa i političkih ideja, a poslije izbora mediji trebaju građanima biti kvalitetan izvor informacija o radu ljudi kojima su povjerili obnašanje vlasti i političko predstavljanje - istaknula je komunikologinja Zrinka Peruško-Čulek na večeras održanoj raspravi o novinarstvu u izborima, priređenoj u sklopu Dana hrvatskog novinarstva u Opatiji.
OPATIJA, 30. listopada (Hina) - Temeljna ulogu medija u izborima jest pružiti građanima ključne informacije i političkim konkurentima dati mogućnost predstavljanja programa i političkih ideja, a poslije izbora mediji trebaju građanima biti kvalitetan izvor informacija o radu ljudi kojima su povjerili obnašanje vlasti i političko predstavljanje - istaknula je komunikologinja Zrinka Peruško-Čulek na večeras održanoj raspravi o novinarstvu u izborima, priređenoj u sklopu Dana hrvatskog novinarstva u Opatiji.#L# Od Televizije se, kazala je, očekuje da radi u općem javnom interesu, a tisak nije reguliran, no oba ta medija trebala bi, smatra, poticati građane da iziđu na izbore. Novinar HTV-a Tihomir Ladišić, govoreći o televizijskom praćenju izbora u Velikoj Britaniji, istaknuo je kako na BBC-u "nema političke propagande". Izbornim su zakonom stranke ograničene u odnosu prema promidžbi na privatnim televizijama, a izbore, dodao je, prati neovisno televizijsko povjerenstvo. HTV-ov novinar Damir Matković ustvrdio je da se, po istraživanjima iz zemalja napredne demokracije, uloga medija u izborima precjenjuje. Smatra da politička reklama ne nudi biračkome tijelu jasnu i istinitu poruku, nego atraktivnost, te da na birače mogu utjecati i elementi posve nevažni za politički diskurs. Novinarka Jutarnjeg lista Sanja Modrić istaknula je uz ostalo kako svako uredništvo tiskanog medija o praćenju izbora može samostalno odlučiti, a o vrijednosti pruženih informacija, dodala je, odlučit će čitatelji kroz prodaju novina. Čitatelju novine trebaju pružiti informacije na temelju kojih će donijeti svoju političku odluku, a nikako se ne smije dopustiti plasiranje pogrešnih informacija i manipulacija čitateljstvom - zaključila je Sanja Modrić. (Hina) rž mć

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙