FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: CROATIA AIRLINES PRODALA ZRAKOPLOVE TIPA BOEING

ZAGREB, 28. listopada (Hina) - Hrvatski nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CA) prodala je svih pet zrakoplova tipa Boeing 737-200 iz svoje flote američkoj leasing kompaniji ASI te se time potpuno opredijelila za zrakoplove francuskog proizvođača Airbus. Posljednja dva, od pet Boeingovih zrakoplova prodana su u rujnu, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare poslovodstva Croatia Airlinesa.
ZAGREB, 28. listopada (Hina) - Hrvatski nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CA) prodala je svih pet zrakoplova tipa Boeing 737-200 iz svoje flote američkoj leasing kompaniji ASI te se time potpuno opredijelila za zrakoplove francuskog proizvođača Airbus. Posljednja dva, od pet Boeingovih zrakoplova prodana su u rujnu, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare poslovodstva Croatia Airlinesa. #L# Iako je Croatia Airlines 1992. nabavila Boeingove zrakoplove, 1996. su napravljene posebne usporedne analize o Boeingovim i Airbusovim zrakoplovima. Donošenjem odluke o kupnji Airbusovih zrakoplova, istodobno je odlučeno da se Boeingovi zrakoplovi prodaju, rekao je pomoćnik glavnog direktora za tehničke poslove Roman Gebauer. Govoreći o razlozima prodaje tih tipova zrakoplova, Gebauer je istaknuo, kako je dodatni razlog za njihovu prodaju bila i činjenica što oni od 2002. godine više neće moći letjeti u europskom zračnom prostoru, zbog prevelike buke koju stvaraju. Od pet Boeinga, koji su bili u sastavu CA tri su u floti zrakoplovne tvrtke Južnoafričke Republike, jedan je u Slovačkoj, dok je posljednji peti - Alfa, još uvijek u Hrvatskoj i čeka svoj polazak na novo odredište. Zrakoplovi, stari 19 godina, kako je rečeno, prodani su po 50 posto od nabavne cijene. Poslovodstvo Croatia Airlinesa je nakon detaljne analize u rješavanju problema Y2K ili Millennium Buga, zaključilo, kako se na Airbusovim zrakoplovima ne očekuju poteškoće na prijelazu u 2000. godinu. Istraživanje toga problema, hrvatsku je zrakoplovnu tvrtku stajalo od 400.000 do 500.000 američkih dolara. Iz svih provedenih analiza i testiranja u suradnji s proizvođačima zrakoplova nije utvrđen utjecaj problema 2000. na sigurnost zrakoplova i sustava Airbus A319 i A320 te ATR 42, koji tvore flotu Croatia Airlinesa. Zaštitni alarmni sustavi i komunikacijska oprema CA također su Y2K u redu, a dio zastarjelih rezervacijskih terminala upravo se zamijenjuje novima. Od 1. studenoga CA uvodi i novi koncept "frequent flayer" programa, čime su sva odredišta podijeljena u četiri zone. Takva podjela putnicima donosi dodatne pogodnosti, po kojima je jednak broj milja na svim domaćim letovima u prvoj zoni, dok su veći iznosi milja za gradove ostalih zona. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙