ZAGREB, 22. listopada (Hina) - Hrvatska je atraktivna turistička zemlja, ali Amerikancima još uvijek nedovoljno predstavljena. Hrvatski se turizam više promovira u europskim zemljama nego u SAD-u, istaknula je to skupina novinara i
urednika američkih Židova iz uglednih židovskih časopisa na današnjem razgovoru s hrvatskim turističkim novinarima.
ZAGREB, 22. listopada (Hina) - Hrvatska je atraktivna turistička
zemlja, ali Amerikancima još uvijek nedovoljno predstavljena.
Hrvatski se turizam više promovira u europskim zemljama nego u SAD-
u, istaknula je to skupina novinara i urednika američkih Židova iz
uglednih židovskih časopisa na današnjem razgovoru s hrvatskim
turističkim novinarima.#L#
Na poziv Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u Hrvatskoj od 20. do
28. listopada prvi put boravi skupina šest novinara i urednika
američkih Židova, kako bi se upoznali s političkim, gospodarskim,
turističkim i kulturnim resursima Hrvatske. Uz Zagreb američki će
novinari posjetiti i Hrvatsko zagorje, Varaždin, Opatiju, Split i
Dubrovnik.
Predstavništvo HTZ-a u New Yorku, iako se nalazi na atraktivnom
mjestu blizu Empire State Buildinga, ne koristi na pravi način tu
svoju poziciju za promociju hrvatskog turizma, rekao je direktor za
međunarodni turizam tvrtke The Bradford Group iz New Yorka Milton
Jacoby. Problem je, po njegovom mišljenju, u nedovoljnom broju
zaposlenih djelatnika u tom predstavništvu i neadekvatnim uvjetima
rada.
Kada bi HTZ malo više pozornosti posvetila uređenju svoga
predstavništva, i uz dosadašnji veliki trud njegove voditeljice
Nevenke Komarice bolje bi se predstavljala hrvatska turistička
ponuda na američkom tržištu, naglasio je Jacoby.
Tijekom razgovora s hrvatskim novinarima, američke je novinare
zanimalo i to, govori li se u hrvatskim školama o holokaustu, kakvo
je mišljenje hrvatskih građana o suđenju Dinku Šakiću, skorašnjim
izborima, odnosima između Hrvatske i Izraela te o najavljenom
posjetu predsjednika RH dr. Franje Tuđmana Izraelu.
(Hina) splj ds