ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Na godišnjem skupu Svjetske mreže American Expressa, koji se od u prvoj polovici listopada održao u Pasadeni (SAD), hrvatski nositelj franšize PBZ Americann Express osvojio je svjetsku nagradu American
Expressa za visoku kvalitetu usluge "American Express world service achiever award", izvijestili su iz PBZ American Expressa.
ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Na godišnjem skupu Svjetske mreže
American Expressa, koji se od u prvoj polovici listopada održao u
Pasadeni (SAD), hrvatski nositelj franšize PBZ Americann Express
osvojio je svjetsku nagradu American Expressa za visoku kvalitetu
usluge "American Express world service achiever award",
izvijestili su iz PBZ American Expressa. #L#
Nagrada je, u konkurenciji od pedeset zemalja članica mreže,
dodijeljena za visoku kvalitetu usluge koja se kontinuirano mjeri u
Odjelu korisnika, a kojoj pripadaju Služba novog članstva,
telefonskih informacija, autorizacija, servisiranja prodajnih
mjesta, Služba naplate, te Služba reklamacija.
Prema propisanim standardima, mjeri se brzina i točnost, a u svrhu
pružanja najkvalitetnije usluge korisnicima.
Tako je u rujnu ove godine PBZ American Express prošao kroz provjeru
uspješnosti u pet područja poslovanja. Riječ je o poslovanju
temeljenom na željama i potrebama klijenata, poslovanju temeljenom
na činjenicama i rezultatima istraživanja, aktivnom sudjelovanju
zaposlenih i njihovom razvoju, strateškom planiranju te mjerenju
brzine i kvalitete. Poslovanje PBZ Americann Expressa tom je
prilikom visoko ocijenjeno, a rezultat te ocjene je i osvojena
nagrada.
(Hina) pp/alt ds