FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZASTUPNIČKI DOM: KRITIKE IZVJEŠĆU O GOSPODARSKOM STANJU HŽ-A

ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Zaključivanjem rasprave o izvješću o gospodarskom stanju Hrvatskih željeznica, uključujući i osvrt na projekt osuvremenjivanja i restrukturiranja željeznice do 2002., Zastupnički dom Hrvatskog državnog sabora završio je današnji rad. Oporbeni su zastupnici izvješću uputili niz kritika, a Srećko Bijelić (HNS) zatražio je da se ono vrati Vladi i temeljito doradi.
ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Zaključivanjem rasprave o izvješću o gospodarskom stanju Hrvatskih željeznica, uključujući i osvrt na projekt osuvremenjivanja i restrukturiranja željeznice do 2002., Zastupnički dom Hrvatskog državnog sabora završio je današnji rad. Oporbeni su zastupnici izvješću uputili niz kritika, a Srećko Bijelić (HNS) zatražio je da se ono vrati Vladi i temeljito doradi. #L# U izvješću, kazao je Bijelić, nema Vladine ocjene o štrajkovima, nema detaljnih analiza o dobivenim međunarodnim kreditima i o njihovoj racionalnoj iskoristivosti, nema ni naznaka da li, kada i kako privatizirati Hrvatske željeznice. Joško Kontić (Klub HSLS-a) ističe da se u izvješću nigdje ne spominje uključivanje HŽ-a u mrežu željeznica EU-a, nije razrađen program socijalnog zbrinjavanja radnika koji će biti otpušteni. Oporbeni su zastupnici ocijenili da je gospodarsko stanje na željeznici teže nego se to 'priznaje' u samom izvješću. HSLS se, kazao je Kontić, ne slaže s konstatacijom da je gospodarsko stanje teško i složeno, jer je ta ocjena benigna - bliže je istini da je stanje tragično i alarmantno, a budućnost željeznice neizvjesna. Među mjerama koje bi trebalo poduzeti, zastupnici, a među njima i Ante Tukić (Klub LS-a) naveli su revidiranje modela restrukturiranja željeznice, na čemu bi trebalo angažirati domaće stručnjake. Istaknuto je također da bi željeznica trebala proširiti svoje usluge, da bi trebalo osigurati bolju 'suradnju' među različitim vrstama prometa, poglavito željezničkim i brodskim, ne ukidati pojedine željezničke smjerove prije nego se osigura drugi vid prijevoza ljudi i roba. Iako je po utvrđenom dnevnom redu Dom večeras trebao raspraviti još neke točke, predsjedavajući Stjepan Radić uvažio je prigovor Srećka Bijelića (HNS) da se o ozbiljnim temama ne može raspravljati u kasnim večernjim satima i pred malo zastupnika. Prvotna je Radićeva namjera bila da Dom radi do 20 sati, ali nakon Bijelićevih argumenata i tumačenja Vladimira Šeksa (HDZ) da o prekidu ili nastavku rada odlučuje predsjedavajući, Radić je zasjedanje zaključio oko 19,30 sati. Marijan Jurić (HDZ) pritom je zatražio da u zapisnik uđe da to nije traženo zbog večerašnje nogometne utakmice Croatia-Sturm. Zastupnički dom 42. sjednicu nastavlja sutra kada ga, uz ostalo, očekuju rasprave o HDZ-ovim i SDP-ovim prijedlozima izmjena Zakona o PDV-u. (Hina) bm/mt dd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙