ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Ukupna ovogodišnja prodaja digitalnih fotografskih kamera u svijetu, po očekivanjima stručnjaka, iznosit će oko 3,5 milijuna komada, od čega milijun u Europi, koja je treće po veličini tržište poslije Japana
i Sjedinjenih Američkih Država(SAD). Istaknuli su to predstavnici kompanije Olympus, te poslovodstvo njihove zagrebačke tvrtke na današnjoj prezentaciji četiriju novih modela digitalnih fotografskih kamera.
ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Ukupna ovogodišnja prodaja digitalnih
fotografskih kamera u svijetu, po očekivanjima stručnjaka, iznosit
će oko 3,5 milijuna komada, od čega milijun u Europi, koja je treće
po veličini tržište poslije Japana i Sjedinjenih Američkih
Država(SAD). Istaknuli su to predstavnici kompanije Olympus, te
poslovodstvo njihove zagrebačke tvrtke na današnjoj prezentaciji
četiriju novih modela digitalnih fotografskih kamera.#L#
U Europi je prodaja digitalnih fotografskih kamera započela prije
tri godine kada je ukupno prodano 100 tisuća tih uređaja, da bi se u
prošloj godini popela na ukupno 750 tisuća komada, čime je ostvaren
promet od 300 milijuna eura. Tako je 1996. u ukupnoj prodaji
fotografskih aparata udjel digitalnih kamara bio manji od jedan
posto, lani je iznosio 15-tak posto, dok se ove godine očekuje da će
dosegnuti trećinu ukupnog broja prodanih uređaja.
Na današnjoj su prezentaciji djelatnici Olympusa predstavili nove
modele digitalnih fotografskih kamera - C2000 Zoom i C920 Zoom,
zatim model C-21 koji predstavlja najmanju i najlakšu digitalnu
kameru na svijetu, te najnoviji model C2500L, koji je od
proizvođača okarakteriziran kao fotografski aparat namijenjen
svima, a posjeduje profesionalne karakteristike. Taj će se model
digitalne fotografske kamere, s rezolucijom od 2,5 milijuna
piksela, moći nabaviti na tržištu Europe početkom idućeg mjeseca.
Predstavljeni su još i digitalna bljeskalica za digitalne aparate
FL-40, te digitalni film koji posjeduje mogućnost pohranjivanja do
dvije tisuće fotografija.
Japanska kompanija Olympus na europskom tržištu zauzima prvo
mjesto po prodaji, držeći 24 postotni udjel, slijedi Sony s 14,8
posto udjela, dok Kodak bilježi 14,1 postotni tržišni udio. Uz te
tri kompanije lani je na tržištu bilo još 30 drugih različitih
proizvođača koji su, zajedno s tri vodeće, lansirali 79 različitih
uređaja te vrste na tržište.
Olympus je u protekloj poslovnoj godini 1998/99 ostvario prodaju
vrijednu 2,7 milijardi eura, od čega je 838 milijuna zabilježeno u
Europi.
Olympusova podružnica u Hrvatskoj započela je poslovati prije osam
godina, trenutačno zapošljava 33 djelatnika, a njihova
distributivna mreža obuhvaća, uz Hrvatsku, još i Sloveniju, Bosnu i
Hercegovinu te Makedoniju.
(Hina) ggr db