FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ŠKARIĆ I BOGDANOVIĆ DOGOVORILI OSNIVANJE DD "BRZA CESTA DUBROVNIK-ZAGREB"

SPLIT, 23. rujna (Hina) - Gradonačelnici Splita i Dubrovnika, Ivan Škarić i Vid Bogdanović, danas su na sastanku u Splitu dogovorili osnivanje dioničkog društva "Brza cesta Dubrovnik-Zagreb", za čiji rad će inicijalna sredstva biti osigurana iz proračuna tih dvaju gradova. Dogovor dvojice gradonačelnika mora dobiti svjetlo gradskih vijeća Splita i Dubrovnika, a nakon toga potpisat će se ugovor o osnivanju poduzeća "Brza cesta Dubrovnik-Zagreb" d.d. Isključivi cilj tog poduzeća bit će rad na pripremi gradnje ceste od Dubrovnika, preko Splita i Knina do Zagreba, a dioničkom društvu se mogu priključiti svi gradovi i općine od Konavala do Paga, ali i gradovi i općine u zaleđu, kroz koje prolazi ta cesta.
SPLIT, 23. rujna (Hina) - Gradonačelnici Splita i Dubrovnika, Ivan Škarić i Vid Bogdanović, danas su na sastanku u Splitu dogovorili osnivanje dioničkog društva "Brza cesta Dubrovnik-Zagreb", za čiji rad će inicijalna sredstva biti osigurana iz proračuna tih dvaju gradova. Dogovor dvojice gradonačelnika mora dobiti svjetlo gradskih vijeća Splita i Dubrovnika, a nakon toga potpisat će se ugovor o osnivanju poduzeća "Brza cesta Dubrovnik-Zagreb" d.d. Isključivi cilj tog poduzeća bit će rad na pripremi gradnje ceste od Dubrovnika, preko Splita i Knina do Zagreba, a dioničkom društvu se mogu priključiti svi gradovi i općine od Konavala do Paga, ali i gradovi i općine u zaleđu, kroz koje prolazi ta cesta.#L# Na konferenciji za novinare, održanoj nakon zavorenog sastanka, Škarić i Bogdanović su rekli da je povezivanje juga zemlje sa Zagrebom poprimilo predizborne političke konotacije, što ih primorava na brzo reagiranje. Riječ je o projektu od nacionalnog značenja, o kojem odluke mora donositi isključivo struka. To nije projekt ni jedne stranke, on nije puko predizborno licitiranje, nego je regionalni prijedlog za rješenje uistinu velikog nacionalnog problema, ocijenili su Škarić i Bogdanović. Ivan Škarić je rekao da se proljetos razgovaralo i s predstavnicima Zadra, koji su nakon nedavnog sastanka s premijerom Matešom na Plitvicama promijenili mišljenje. Produbljeni su odnosi s Dubrovnikom jer je on ključna karika i ne smije ostati slijepo crijevo države, iz gospodarskih, ali i iz političkih razloga, rekao je Škarić dodajući da je Dubrovnik strateška točka Europske unije za povezivanje s Albanijom, Grčkom, i Malom Azijom. Dubrovački gradonačelnik Bogdanović rekao je da je teško govoriti o najrealnijem i najjeftinijem projektu u situaciji kad se on u medijima pokušava diskreditirati. To je jedini, kako je rekao, pošten način povezivanja Dubrovnika, Splita i Zadra sa Zagrebom. Svi ti predizborni potezi nisu nas uvjerili u opravdanost Radićeva prijedloga. Mi u Dubrovniku ne možemo prihvatiti cestu preko Bosiljeva, Like, koja je za nas više od 50 kilometara duža nego što sad putujemo u Zagreb. Brza cesta čija je gradnja potaknuta iz Splita, poklapa se i s europskom jadranskom cestom od Trsta do Grčke, rekao je Bogdanović. Dodao je kako je nerealno uvjeravati naciju da je bolje nešto što ide okolo, nego izravno. Nerealni su i rokovi, a osim toga, struka je pokazala da brza cesta može biti brzo završena, a pedeset je posto i jeftinija o tzv. Radićeve autoceste. (Hina) em vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙