ZAGREB, 22. rujna (Hina) - S ciljem daljnje poslovne ekspanzije, najveći domaći proizvođač piva - Zagrebačka pivovara, u iduće tri godina planira nastavit s kapitalnim ulaganjima koja bi ukupno trebala dosegnuti 40 milijuna njemačkih
maraka.
ZAGREB, 22. rujna (Hina) - S ciljem daljnje poslovne ekspanzije,
najveći domaći proizvođač piva - Zagrebačka pivovara, u iduće tri
godina planira nastavit s kapitalnim ulaganjima koja bi ukupno
trebala dosegnuti 40 milijuna njemačkih maraka.#L#
Po najavi poslovodstva, veći dio tih sredstava uložit će se u
modernizaciju i povećanje proizvodnje, istraživanje tržišta,
posebne programe obučavanja uposlenika, usavršavanje kvalitete
piva i dr.
Samo u proteklih četiri godine, od kada je većinski vlasnik
pivovare postala belgijska kompanija Interbrew - četvrti
proizvođač piva u svijetu, u modernizaciju proizvodnje uloženo je
50 milijuna njemačkih maraka.
S gotovo 35 posto tržišnog udjela na hrvatskom tržištu,
proizvodnjom i prodajom od preko 1,3 milijuna hektolitara piva
prošle godine, te stopom rasta na domaćem tržištu od 11,5 posto, u
odnosu na 1997. godinu, pivovara je potvrdila svoju vodeću poziciju
na pivarskom tržištu Hrvatske. Prošle godine dobit tvrtke je
uvećana za 41,47 milijuna kuna u odnosu na 1997., te je iznosila
80,27 milijuna kuna.
Rezultati prodaje za prvih šest mjeseci ove godine pokazali su rast
od pet posto prema istom lanjskom razdoblju, dok je istodobno
ukupno tržište piva u Hrvatskoj bilježilo pad od pet posto.
S ciljem širenja kulture konzumiranja piva, pivovara je nedavno,
treću godinu za redom, organizirala Zagrebački festival piva, a po
prvi put s takvim projektom predstavili su se i u Dalmaciji (Split),
te Slavoniji (Osijek).
(Hina) mku ds