LONDON, 16. rujna (Hina/Reuters) - Njemačko-američki koncern DaimlerChrysler mogao bi lansirati po jedan novi model vozila svakog mjeseca u idućih pet godina, u sklopu novog investicijskog programa u iznosu 46 milijardi eura. Po
izjavama predstavnika koncerna, na tržištu bi se do 2004. trebala naći 64 nova modela automobila i kamiona iz njihove ponude, s ciljem jačanja pozicije na globalnom tržištu.
LONDON, 16. rujna (Hina/Reuters) - Njemačko-američki koncern
DaimlerChrysler mogao bi lansirati po jedan novi model vozila
svakog mjeseca u idućih pet godina, u sklopu novog investicijskog
programa u iznosu 46 milijardi eura. Po izjavama predstavnika
koncerna, na tržištu bi se do 2004. trebala naći 64 nova modela
automobila i kamiona iz njihove ponude, s ciljem jačanja pozicije
na globalnom tržištu.#L#
Taj je investicijski program, predstavljen na Frankfurtskom sajmu
automobila, privukao veliku pozornost.
Najpopularnije marke tog diva automobilske industrije su luksuzni
automobili Mercedes, vozila Jeep i Airbus putnički zrakoplovi.
Po pisanju Financial Timesa, očekuje se da će najavljeni novi
modeli obuhvatiti verziju njihovog dvosjeda Smart, kao i
Chryslerove automobile srednje klase za europsko tržište.
Dosad im je dosta glavobolje zadavao upravo Smart, zbog odgađanja
njegova dolaska na tržište prošle godine uslijed sigurnosnih
problema vozila. Koncern je trenutačno u pregovorima s drugim
proizvođačima, navodi Financial Times, o mogućoj zajedničkoj
proizvodnji druge verzije Smarta. Iz koncerna su, napominje se,
odbili potvrditi ili opovrgnuti izvješća u medijima kako bi taj
partner mogao biti PSA Peugeot Citroen.
Inače, kada su dvije kompanije udružile snage u svibnju prošle
godine, u najvećem spajanju u automobilskoj industriji,
procijenile su da će novonastala grupa u 1999. ostvariti uštede od
1,3 milijardi eura.
(Hina) vm ds