LOS ANGELES, 8. rujna (Hina/AFP) - Peti tjedan za redom "The Sixth Sense" (Šesto čulo), priča o djetetu koje razgovara s mrtvima, najviše je zaradila na američkim kinoblagajnama, po brojkama koje je u utorak objavila specijalizirana
tvrtka "Exhibitor Relations".
LOS ANGELES, 8. rujna (Hina/AFP) - Peti tjedan za redom "The Sixth
Sense" (Šesto čulo), priča o djetetu koje razgovara s mrtvima,
najviše je zaradila na američkim kinoblagajnama, po brojkama koje
je u utorak objavila specijalizirana tvrtka "Exhibitor Relations".
#L#
Film je prvi poslije "Titanica" tako dugo ostao najgledaniji u
američkim kinima.
Prošlog vikenda, produženog zbog praznika u SAD-u, "Šesto čulo", u
kojem glumi Bruce Willis, zaradilo je 29,2 milijuna dolara ili
ukupno od premijere 176 milijuna dolara.
Poslije "Šestog čula", najgledaniji film proteklog vikenda bio je
"Runaway Bride", s Juliom Roberts i Richardom Gereom, a ostvario je
8,6 milijuna dolara prihoda.
Znanstvenofantastični film "The 13th Warrior" zauzeo je treće
mjesto s 8,4 milijuna dolara prihoda, ispred "Bowfingera",
parodije Hollywooda s Eddiejem Murphyjem i Steveom Martinom (7,3
milijuna), i "Afere Thomas Crown" (6 milijuna).
(Hina) bnš bnš