ZAGREB, 27. kolovoza (Hina) - Ugovorom o drugim izmjenama i dopunama Ugovora o koncesiji za Istarski ipsilon, koji je danas potpisan u Zagrebu, hrvatska je Vlada u potpunosti slobodna određivati visinu cestarine i tunelarine koja će
se na tom dijelu Jadranske autoceste naplaćivati. Koncesionaru, Bina-Istri, Vlada će plaćati razliku troškova odnosno kompenzirati iznos koji će omogućiti pokrivanje dijela izdataka za financiranje izgradnje Ipsilona, izjavio je za Hinu generalni direktor Bina-Istre Charles Paradis.
ZAGREB, 27. kolovoza (Hina) - Ugovorom o drugim izmjenama i
dopunama Ugovora o koncesiji za Istarski ipsilon, koji je danas
potpisan u Zagrebu, hrvatska je Vlada u potpunosti slobodna
određivati visinu cestarine i tunelarine koja će se na tom dijelu
Jadranske autoceste naplaćivati. Koncesionaru, Bina-Istri, Vlada
će plaćati razliku troškova odnosno kompenzirati iznos koji će
omogućiti pokrivanje dijela izdataka za financiranje izgradnje
Ipsilona, izjavio je za Hinu generalni direktor Bina-Istre Charles
Paradis.#L#
Sredstva za financiranje 'Ipsilona', koji idu na teret Bina-Istre
odnose se na održavanje i upravljanje tog dijela Jadranske
autoceste, povrat temeljnog kapitala i servisiranje duga, pojasnio
je Paradis.
Potpisanim dokumentom, koji obuhvaća dionice Dragonja-Pula i
Kanfanar-Pazin Matulji, uspostavljena je ravnoteža interesa
strana potpisnica i rezultat je šestomjesečnih pregovora s
hrvatskom Vladom, zaključio je Charles Paradis.
Početkom godine inozemni financijeri koji kreditiraju projekt
izgradnje Istarskog ipsilona upozorili su kako bi mogli obustaviti
daljnje financiranje zbog otvorenog pitanja naplate cestarina te
izjava hrvatskih dužnosnika kako se ona na tom dijelu neće
naplaćivati. Nakon toga intenzivirani su pregovori s
predstavnicima Ministarstva kako bi se postigao dogovor u interesu
građana Istre i Hrvatske te osiguranje povrata kredita
financijerima.
(Hina) dju db