ZAGREB, 17. kolovoza (Hina) -ZAGREB - Bivši ministar pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec ustvrdio je danas na konferenciji za novinare da razlog njegove smjene nije objektivna odgovornost zbog paškog prometnog kolapsa, već
"dvorske spletke" nekih visokih političkih dužnosnika, pri čemu je poimenice naveo ministra obnove, razvitka i useljeništva Juru Radića, potpredsjednicu Vlade Ljerku Mintas-Hodak, Predsjednikova savjetnika za unutarnju politiku Ivića Pašalića, bivšeg ministra privatizacije Milana Kovača i čelništvo Hrvatskog fonda za privatizaciju. "Ministarstvo pomorstva, prometa i veza i ja osobno ne snosimo nikakvu objektivnu odgovornost jer smo učinili sve da osposobimo Jadroliniju i Paški most za promet", izjavio je. Glavni razlog za svoje razrješenje Lužavec vidi u "slučaju Croatia Line", jer se suprotstavljao poslovnoj politici Uprave i tražio smjenu njezina predsjednika Daria Vukića.ZAGREB - Zaustavljanje negativnog trenda u željezničkom prometu, povećanje transportnog učinka, teretnog i putničkog prometa, smanjenje troškova poslovanja bez otpuštanja radnika i jačanje prometnog pravca prema Jadranu, BiH i susjednim metropolama, temeljna su polazišta rada Hrvatskih željeznica (HŽ) u idućem razdoblju, koje je predstavio na današnjoj konferenciji za
ZAGREB, 17. kolovoza (Hina) -
ZAGREB - Bivši ministar pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec
ustvrdio je danas na konferenciji za novinare da razlog njegove
smjene nije objektivna odgovornost zbog paškog prometnog kolapsa,
već "dvorske spletke" nekih visokih političkih dužnosnika, pri
čemu je poimenice naveo ministra obnove, razvitka i useljeništva
Juru Radića, potpredsjednicu Vlade Ljerku Mintas-Hodak,
Predsjednikova savjetnika za unutarnju politiku Ivića Pašalića,
bivšeg ministra privatizacije Milana Kovača i čelništvo Hrvatskog
fonda za privatizaciju. "Ministarstvo pomorstva, prometa i veza i
ja osobno ne snosimo nikakvu objektivnu odgovornost jer smo učinili
sve da osposobimo Jadroliniju i Paški most za promet", izjavio je.
Glavni razlog za svoje razrješenje Lužavec vidi u "slučaju Croatia
Line", jer se suprotstavljao poslovnoj politici Uprave i tražio
smjenu njezina predsjednika Daria Vukića.
ZAGREB - Zaustavljanje negativnog trenda u željezničkom prometu,
povećanje transportnog učinka, teretnog i putničkog prometa,
smanjenje troškova poslovanja bez otpuštanja radnika i jačanje
prometnog pravca prema Jadranu, BiH i susjednim metropolama,
temeljna su polazišta rada Hrvatskih željeznica (HŽ) u idućem
razdoblju, koje je predstavio na današnjoj konferenciji za
novinare novi predsjednik Uprave HŽ-a Dragutin Šubat. Istaknuvši
kako će HŽ ove godine ostvariti još slabije rezultate nego prošle
godine, Šubat je kazao da će u ovoj godini promet biti na razini
četvrtine prijeratnog željezničkog prometa.
SLATINA - Predstavnici Uprave i Nadzornog odbora slatinskog
poduzeća Duhan, sindikalna podružnica i slatinska Udruga hrvatskih
dragovoljaca Domovinskog rata na današnjoj su konferenciji za
novinare poduprli sindikalno povjereništvo u zadarskoj Tvornici
duhana, koje je prosvjedovalo zbog odluke Trgovačkog suda u Splitu,
kojom je odbijeno ulaganje BAT-a u Tvornicu duhana Zadar.
Sindikalna podružnica Duhana uputila je kolegama u Zadru pismo
potpore u kojem izražava spremnost da im se pridruži u prosvjedima
na Markovu trgu u Zagrebu.
TOMPOJEVCI - U povodu događaja od 9. kolovoza, kada se u selu Berku u
Vukovarsko-srijemskoj županiji dogodio fizički obračun između
mještanina srpske nacionalnosti Đure Mutića i mještanina hrvatske
nacionalnosti Dubravka M., pri čemu je smrtno stradao Đuro Mutić,
priopćenjem za javnost danas se oglasio Stanko Penavić, načelnik
općine Tompojevci u čijem se sastavu nalazi selo Berak. Načelnik
općine Tompojevci izrazio je žaljenje zbog tog događaja, a obitelji
pokojnog Đure Mutića uputio je sućut. Međutim, istaknuo je kako
pojedinci iz redova srpske nacionalne manjine u Hrvatskoj
pokušavaju cijeli događaj ispolitizirati, a odgovornost za njega
prebaciti na lokalnu samoupravu i načelnika.
(Hina) td im