ZAGREB, 16. kolovoza (Hina) - Iako u prvim danima akcije Ministarstva turizma "Sedam dana u Dalmaciji za 699 kuna", namijenjene mladima, studentima i umirovljenicima, prodaja aranžmana nije išla željenim intenzitetom, u posljednjih se
nekoliko tjedana poboljšala, ističu u zagrebačkim turističkim agencijama koje prodaju aranžmane za tu akciju. U Ministarstvu turizma, koje dijelom subvencionira spomenutu akciju sa 16 milijuna kuna, drže da je prodaja nakon početnih teškoća uspješno krenula, pa je dosad prodano deset tisuća aranžmana.
ZAGREB, 16. kolovoza (Hina) - Iako u prvim danima akcije
Ministarstva turizma "Sedam dana u Dalmaciji za 699 kuna",
namijenjene mladima, studentima i umirovljenicima, prodaja
aranžmana nije išla željenim intenzitetom, u posljednjih se
nekoliko tjedana poboljšala, ističu u zagrebačkim turističkim
agencijama koje prodaju aranžmane za tu akciju. U Ministarstvu
turizma, koje dijelom subvencionira spomenutu akciju sa 16
milijuna kuna, drže da je prodaja nakon početnih teškoća uspješno
krenula, pa je dosad prodano deset tisuća aranžmana. #L#
Kako je istaknula načelnica Odjela za turističko tržište u
Ministarstvu turizma Vlasta Franolić, prodaja aranžmana za 699
kuna nastavit će se i dalje. Uskoro se očekuje zastoj prodaje od
tjedan dana, jer će učenici ići na ekskurzije, ali se u Ministarstvu
turizma nadaju da će se prodaja aranžmana nastaviti do kraja
listopada.
"Iako još nemamo pravih podataka o tome koliko se mladih, a koliko
umirovljenika odlučuje za odmor u spomenutoj akciji, smatram da u
ovom trenutku možda ima više mladih, i to pretežito srednjoškolaca
koji se odlučuju na ljetovanje za 699 kuna", rekla je Franolić.
Turističke aranžmane za akciju "Sedam dana u Dalmaciji za 699 kuna"
prodaju 22 od petstotinjak hrvatskih turističkih agencija.
U zagrebačkoj poslovnici dubrovačke turističke agencije Atlas
ističu da će aranžmane za Slano i Cavtat po cijeni od 699 kuna
prodavati do 24. rujna. Nakon početnog slabog odaziva, trenutačno
se poboljšao interes umirovljenika za ljetovanjem u ta dva
turistička odredišta.
Po riječima Ivice Glavaka iz Atlasa, u kolovozu se malo popravio
buking za tu akciju jer su, zbog niske cijene, pale rezervacije za
druge turističke destinacije. Za spomenutu je akciju veći interes
umirovljenika nego mladih jer se oni, drži Glavak, ionako snalaze
na druge načine.
Od dosad ukupno prodanih 13 tisuća turističkih aranžmana u
zagrebačkoj turističkoj agenciji Kompas, na aranžmane u akciji
Ministarstva turizma otpada 0,07 posto.
Iako se u odnosu na prethodno vrijeme nešto povećao broj
rezervacija za ljetovanje u šibenskom Solarisu po 699 kuna, pa ih se
sada bilježi od tri do sedam dnevno, u Kompasovom je aranžmanu na
ljetovanje otputovalo samo stotinjak putnika, poglavito
umirovljenika, dok je interes mladih zanemariv.
Direktor Kompasa Ivan Pukšar je istaknuo, kako ta agencija ove
godine bilježi vrlo dobru prodaju svih aranžmana na domaćem
tržištu, što je iznad očekivanja. U srpnju je zamjetno povećanje
prodanih aranžmana za oko 30 posto u odnosu na isti lanjski mjesec.
Kolovoz će biti na lanjskoj razini, a dobra prodaja aranžmana, po
njegovu mišljenju, zadržat će se do kraja toga mjeseca.
Domaći su turisti ove godine ponajviše bili zainteresirani za
boravak u Crikvenici, Baškoj Vodi i Hvaru te srednjem Jadranu.
Istra je zakazala, jer su cijene turističkih aranžmana bile
previsoke, a Pukšar drži da je to zbog hotelijera, koji su utvrdili
previsoke cijene hotela i apartmanskog smještaja.
(Hina) splj db