FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SINDIKAT ŽELJEZNIČARA UPUTIO PISMO PREMIJERU MATEŠI

ZAGREB, 14. kolovoza (Hina) - Sindikat hrvatskih željezničara(SHŽ) reagirao je danas na pismo Sindikata hrvatskih strojovođa(SHS) premijeru Zlatku Mateši, u kojem je SHS, nakon nedavne prodaje triju starih manevarskih lokomotiva, od kojih je jedna osposobljena za novog vlasnika, postavio pitanje o "kako to da u HŽ-u nikom nije palo na pamet da za svoje potrebe od tri neispravne lokomotive slože jednu ispravnu?".
ZAGREB, 14. kolovoza (Hina) - Sindikat hrvatskih željezničara(SHŽ) reagirao je danas na pismo Sindikata hrvatskih strojovođa(SHS) premijeru Zlatku Mateši, u kojem je SHS, nakon nedavne prodaje triju starih manevarskih lokomotiva, od kojih je jedna osposobljena za novog vlasnika, postavio pitanje o "kako to da u HŽ- u nikom nije palo na pamet da za svoje potrebe od tri neispravne lokomotive slože jednu ispravnu?". #L# SHS je, pojašnjava SHŠ, pitanje postavio u kontekstu "afere" u vezi s prodajom triju neispravnih lokomotiva CIOS-u, pri čemu se osporava, to što je jedna od radionica za račun i na trošak CIOS-a jednu od tih lokomotiva kasnije osposobila. SHŽ podsjeća da je riječ o manevarskim lokomotivama koje su odavno ocijenjene kao neupotrebljive, tako da se u vučnom parku nalaze još samo dvije ispravne lokomotive te serije. SHŽ tvrdi da su sporne su lokomotive otpisane još 1996. na osnovu potreba Službe za vuču vlakova. Tako postavljeno pitanje SHS-a dovodi u sumnju cijelu djelatnost održavanja željezničkih vozila, ističe u pismu SHŽ, podsjećajući da radnici na održavanju željezničkih vozila već deset godina upotrebljavaju polovne rezervne dijelove s otpisanih vozila. Da su se ti polovni dijelovi prodavali u staro željezo, po procjeni SHŽ-a, trošak održavanja bio bi veći za više stotina milijuna kuna. Sve češće se događa da lokomotive i vagone u vlasništvu korisnika željezničkih usluga održavaju neovlaštene i neatestirane radionice. Upravo stoga, sa stajališta sigurnosti, SHŽ ocijenio je pozitivnim to što je navedena lokomotiva popravljena u ovlaštenoj radionici HŽ-a, a na trošak vlasnika. Uz pojašnjavanje "afere" o prodaji triju lokomotiva Sindikat hrvatskih željezničara, koji okuplja 80 posto radnika na održavanju željezničkih vozila i 90 posto inženjera u HŽ-u, u pismu premijeru Mateši založe se i daljnje ozbiljne promjene u Hrvatskim željeznicama. (Hina) pp/kt gk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙