FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

US 11. VIII. WP US POMOĆ

US-POMOĆ-Strana pomoć-Vlada-Parlament US 11. VIII. WP US POMOĆ SJEDINJENE DRŽAVETHE WASHINGTON POST11. VIII. 1999.Uzmicanje od vodstva"Godišnju washingtonsku raspravu o inozemnoj pomoći obilježilo je razilaženje. Predsjednik to pitanje nužno gleda manje ili više rutinski, pa su članovi Clintonovog tima zaduženi za izradu proračuna počeli vjerovati da će značajna smanjenja dotacija Kongresa i Senata 'ozbiljno oštetiti predsjedničku sposobnost da provodi djelotvornu vanjsku politiku' i da su 'izrazito neprikladna za očuvanje američkog vodstva širom svijeta'. Po prirodi svog posla kao i svojim političkim sklonostima, Bill Clinton izlaže predsjedničko gledište.U Kongresu su, međutim, stvari drukčije. Zakonodavci su skloni uvijek osjetljivo pitanje inozemne pomoći gledati u svjetlu pojedinačnih programa koje onda podupiru ili odbacuju. Oni su usko, što je ponekad zacijelo korisno, usredotočeni na programska pitanja; rijetko gledaju širu sliku. Većinom se zadovoljavaju time da pitanja promatraju jedno po jedno.Ta sklonost uvelike objašnjava zašto je Kongres sad nehajno smanjio, za skoro 2 milijardi dolara, svotu koju je zatražio
SJEDINJENE DRŽAVE THE WASHINGTON POST 11. VIII. 1999. Uzmicanje od vodstva "Godišnju washingtonsku raspravu o inozemnoj pomoći obilježilo je razilaženje. Predsjednik to pitanje nužno gleda manje ili više rutinski, pa su članovi Clintonovog tima zaduženi za izradu proračuna počeli vjerovati da će značajna smanjenja dotacija Kongresa i Senata 'ozbiljno oštetiti predsjedničku sposobnost da provodi djelotvornu vanjsku politiku' i da su 'izrazito neprikladna za očuvanje američkog vodstva širom svijeta'. Po prirodi svog posla kao i svojim političkim sklonostima, Bill Clinton izlaže predsjedničko gledište. U Kongresu su, međutim, stvari drukčije. Zakonodavci su skloni uvijek osjetljivo pitanje inozemne pomoći gledati u svjetlu pojedinačnih programa koje onda podupiru ili odbacuju. Oni su usko, što je ponekad zacijelo korisno, usredotočeni na programska pitanja; rijetko gledaju širu sliku. Većinom se zadovoljavaju time da pitanja promatraju jedno po jedno. Ta sklonost uvelike objašnjava zašto je Kongres sad nehajno smanjio, za skoro 2 milijardi dolara, svotu koju je zatražio predsjednik. Teško je matematički dokazati da 2 milijarde dolara predstavlja granicu između politike koja služi državnom interesu i politike koja ga potkopava. No, upravo je takvu granicu potrebno odrediti, a u ovom slučaju predsjednik ima samo klimavu potporu Kongresa da to učini. Razvedrite se, kažu neki: Kongres je, što se rasprave o pomoći tiče, još u fazi vođenja igara. Sastanak Senata i Kongresa tek se treba održati, a zatim će vjerojatno doći do sukoba oko očekivanog predsjedničkog veta. No, sretan završetak nije nimalo izvjestan, a u međuvremenu postoji vidljiva opasnost od slabljenja mnogostrukih fondova, programa i ustanova koji čine službeni američki doprinos razvoju, ublažavanju siromaštva i slobode i stabilnosti. To su ciljevi rasprave koja oglašava američko uzmicanje od vodstva", zaključuje uvodničar lista.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙