ZAGREB, 4. kolovoza (Hina) - Vinkovačka drvna industrija Spačva u prvom je ovogodišnjem polugodištu izvezla nešto više od 50 posto svojih proizvoda, što još uvijek nije dovoljno obzirom na ukupno stanje na domaćem tržištu, objavili su
iz te tvrtke. Stoga je izvoz jedna od najznačajnijih strateških orijentacija tvrtkine poslovne politike.
ZAGREB, 4. kolovoza (Hina) - Vinkovačka drvna industrija Spačva u
prvom je ovogodišnjem polugodištu izvezla nešto više od 50 posto
svojih proizvoda, što još uvijek nije dovoljno obzirom na ukupno
stanje na domaćem tržištu, objavili su iz te tvrtke. Stoga je izvoz
jedna od najznačajnijih strateških orijentacija tvrtkine poslovne
politike.#L#
Talijansko je tržište i dalje najvažnije jer se na njemu ostvaruje
65,7 posto ukupne vrijednosti izvoza. Slijedi Slovenija s 9,1
posto, Švicarska s 5,7 i Austrija s 4,6 posto ukupnog izvoza. Blagi
porast izvoza zabilježen je na tržišta Bosne i Hercegovine,
Makedonije i Grčke, dok je istodobno opao izvoz u Njemačku.
U odnosu na prošlu godinu povećan je izvoz piljene građe i
elemenata, dok je izvoz finalnih proizvoda smanjen s 12,5 posto na
svega 2,5 posto.
Prema podacima o ukupnoj realizaciji za prvih šest ovogodišnjih
mjeseci, najviše je "zarađeno" na prodaji parketa, nešto manje na
prodaji piljene građe i elemenata, a potom slijede vrata i ostali
proizvodi.
Četiri tvrtkina primarna proizvoda - furnir, piljena građa,
elementi i meserest u ukupnoj polugodišnjoj realizaciji sudjeluju
sa 64 posto, dok je udjel finalnih proizvoda šest posto.
Polufinalni proizvodi, tj. parket, letve, uklade, u ukupnoj
realizaciji sudjeluju s 30 posto.
Inače, najveći dio izvoza Spačva realizira sama, dok se dio izvoza
ostvaruje preko izvoznih kuća s kojima tvrtka surađuje dugi niz
godina kao što su primjerice Buje export, Exportdrvo i
Intercommerce.
(Hina) tp ds