NEW DELHI, 2. kolovoza (Hina/Reuters/AP) - Sudar vlakova u kojem je u ponedjeljak u sjeveroistočnoj Indiji poginulo najmanje 220 osoba, a više od 350 je ozlijeđeno, jedna je od najvećih željezničkih nesreća u povijesti indijske
željeznice.
NEW DELHI, 2. kolovoza (Hina/Reuters/AP) - Sudar vlakova u kojem je
u ponedjeljak u sjeveroistočnoj Indiji poginulo najmanje 220
osoba, a više od 350 je ozlijeđeno, jedna je od najvećih
željezničkih nesreća u povijesti indijske željeznice.#L#
Vlada je objavila da je poginulo 220 osoba, ali spasitelji još
uvijek nisu uspjeli doprijeti do svih 15 vagona. Dužnosnici
željeznice rekli su da će se broj poginulih najvjerojatnije popeti
na oko 250, dok novinske agencije javljaju da bi mrtvih moglo biti i
400.
Nakon sudara, koji se dogodio na izoliranoj željezničkoj postaji
Gaisal u blizini granice s Bangladešom, neki su vagoni ostali
stajati vertikalno, dok su drugi bili zgužvani kao da su od papira.
Tijela poginulih prekrivena su bijelim pokrivačima i poredana uz
prugu na mjestu nesreće.
U oba se vlaka nalazilo oko 2500 putnika, od kojih su mnogi bili
vojnici ili pripadnici paravojnih snaga koji su putovali prema
pokrajini Assam u sjeveroistočnoj Indiji.
Prva su izvješća s mjesta nesreće govorila o eksploziji, a BBC je
javio da je vlak prevozio eksploziv. Željeznički dužnosnici su
međutim rekli da ništa ne znaju o mogućem transportu eksploziva.
Jedan je dužnosnik rekao da postaja na kojoj se dogodila nesreća ima
dvije pruge, te da je možda signalna pogreška skrenula vlak na
pogrešni kolosijek.
Indijske željeznice su najveći poslodavac na svijetu s 1,5 milijuna
zaposlenih i imaju najveću željezničku mrežu na svijetu. Više od 12
milijuna ljudi putuje svaki dan u nekom od 14000 indijskih vlakova.
Međutim, zastarjeli sustav signaliziranja i kaotični vozni red
često dovode do željezničkih nesreća.
(Hina) dv rt