FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: RASTE PRODAJA MINERALNIH VODA

ZAGREB, 12. srpnja (Hina) - Prodaja mineralnih voda i osvježavajućih bezalkoholnih pića proteklih je vrućih dana znatno povećana, čak 3-4 puta u odnosu na zimsku i proljetnu sezonu. Dva domaća proizvođača mineralnih voda - zagrebačke Jamnice, iz sastava koncerna Agrokor, i Podravkina tvornice Studenac iz Lipika nastoje tržištu ponuditi što veće količine mineralnih voda, a prema potvrdi iz obje tvrtke proizvodnja se odvija s 100 postotnim iskorištenjem kapaciteta.
ZAGREB, 12. srpnja (Hina) - Prodaja mineralnih voda i osvježavajućih bezalkoholnih pića proteklih je vrućih dana znatno povećana, čak 3-4 puta u odnosu na zimsku i proljetnu sezonu. Dva domaća proizvođača mineralnih voda - zagrebačke Jamnice, iz sastava koncerna Agrokor, i Podravkina tvornice Studenac iz Lipika nastoje tržištu ponuditi što veće količine mineralnih voda, a prema potvrdi iz obje tvrtke proizvodnja se odvija s 100 postotnim iskorištenjem kapaciteta.#L# Jamnica na domaćem tržištu ima udjel od 80 posto prodaje mineralnih voda. Tijekom prvih šest mjeseci ove godine tvrtka je ostvarila prodaju od oko 80 milijuna litara prirodne mineralne vode, pri čemu je na domaće tržište plasirano približno 74 milijuna litara, a ostatak na inozemnim tržištama (Bosna i Hercegovina, Australija, SAD, Kanada, Švicarska, Njemačka, a od prošle godine i Slovenija i Slovačka). Ilustracije radi, samo tijekom srpnja i kolovoza Jamnica planira na tržište plasirati više od 46 milijuna litara mineralne vode, potvrđeno je u tvrtki, dok je prošlog mjeseca prodaja dosegnula 17,7 milijuna litara. Od količina koje planiraju plasirati u srpnju i kolovozu 26 milijuna litara završit će na tržištu Jadrana. Podravkina tvornica u Lipiku od nedavno uz standardnu mineralnu vodu tržištu nudi i niskogaziranu mineralnu vodu ( prvu takve vrste u Hrvatskoj), te prirodnu izvorsku vodu. Po riječima voditelja Podravkinog marketinškog tima za pića Milivoja Šifkorna tvronica uz mineralnu vodu na tržište plasira i osvježavajući napitak - deit u nekoliko okusa, a u špici ljetne sezone iz tvornice dnevno na tržište odlazi gotovo pola milijuna litara vode i deita. Podravkina tvornica prošle je godine izvršila redizajn i proširila asortiman novim pakiranjima mineralnih voda, a prodaje je lani porasla 10 posto na 34,78 milijuna litara. Prodaja bi i u ovoj godini trebala porasti daljnih deset posto, kažu u Podravci. Potrošnja mineralnih voda u svijetu u stalnom je porastu, kazao je Šifkorn, a takvi trendovi su i u Hrvatskoj, pri čemu je nužno stalno prilagođavanje tržištu putem redizajna ambalaže, marketinških aktivnosti i proširenja asortimana. U Podravci su zadovoljni sadašnjom zaštitom domaće proizvodnje mineralnih voda, što potvrđuju i podaci o malom uvozu koji uglavnom dolazi iz Slovenije. Jamnica je od nedavno proširila svoj asortiman i s prirodnim sokovima pod nazivom Juicy, a u nepunih dva mjeseca proizvodnje prodano je više od 410 tisuća litara. Tijekom srpnja i kolovoza na tržište planiraju plasirati oko milijun litara sokova, od čega 380 tisuća litara na jadranskom području. Zahvaljujući praćenju trendova na svjetskom i domaćem tržištu poslovodstvo Jamnice odlučilo je u svoj investicijski plan za ovu godinu uključiti i puštanje u rad nove pet linije s puhalicom za pet boce, kapaciteta 16.000 boca na sat. Postavljanjem nove linije, čiji se početak rada očekuje početkom kolovoza, Jamnica će biti u mogućnosti plasirati na tržište više od 180 milijuna litara mineralne vode godišnje. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙