ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Međunarodni specijalizirani sajmovi učvršćuju komunikaciju među partnerima, a globalizacija i multimedijski pristup ulaze u sve životne pore, pa tako i u sajmove. U novom mileniju međunarodni sajmovi bit će
sajmovi treće generacije, rekao je predsjednik Uprave Privrednog vjesnika Ante Gavranović na današnjem simpoziju "Svjetski trendovi u sajamskom poslovanju", održanom u povodu 90. obljetnice Zagrebačkog velesajma (ZV).
ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Međunarodni specijalizirani sajmovi
učvršćuju komunikaciju među partnerima, a globalizacija i
multimedijski pristup ulaze u sve životne pore, pa tako i u sajmove.
U novom mileniju međunarodni sajmovi bit će sajmovi treće
generacije, rekao je predsjednik Uprave Privrednog vjesnika Ante
Gavranović na današnjem simpoziju "Svjetski trendovi u sajamskom
poslovanju", održanom u povodu 90. obljetnice Zagrebačkog
velesajma (ZV). #L#
Budućnost sajmova temelji se na njegovoj internacionalnoj
usmjerenosti, a za dobar i kvalitetan rad sajmova potrebna je dobra
infrastruktura. Predsjednik Uprave muenhenskog sajma Messe
Muenchen GmbH Manfred Wutzlhofer, govoreći o globalnim uslugama za
globalna tržišna kretanja, istaknuo je kako je u poboljšanje
infrastrukture lani u taj sajam utrošeno 2,5 milijardi njemačkih
maraka. Time je stvorena osnova za supermoderan sajam, na kojem će
se u idućim godinama okupiti poslovni partneri iz cijeloga
svijeta.
Međunarodni moderni sajmovi, prema njegovom mišljenju, moraju
imati razvijenu Internet komunikaciju, mogućnost medijske
suradnje, multimedijalnu komunikaciju na sajmu i dr. Posebice je
važno na takvim sajmovima, naglasio je Wutzlhofer, okupiti male i
srednje tvrtke. Cilj muenchenskog sajma je razrada globalne mreže
usluga, koje će pružiti ostalim međunarodnim sajmovima. Time se
malim i srednjim tvrtkama omogućava sudjelovanje na velikim
međunarodnim sajmovima.
Wutzlhofer je naveo primjer novoga sajma na istočnom tržištu - u
Shangaju, kojega su inicirali sajmovi iz Muenchena, Dusseldorfa i
Hanovera, a izrazio je zadovoljstvo i vrlo dobrom suradnjom sa
Zagrebačkim velesajmom.
Generalni direktor Udruge njemačkih sajmova (AUMA) Hermann Kresse
u svom je izlaganju govorio o sajmovima kao temelju komunikacijskog
mixa poduzeća. On je istaknuo, kako su sajmovi multifunkcionalni
mediji, uz bok izravnoj ponudi.
Generalni direktor Zagrebačkog velesajma Jurica Pavelić, za tu je
instituciju kazao kako je ZV "jedan od najvećih hrvatskih
gospodarskih veleposlanstava".
Izazovima novog milenija, kazao je Pavelić, Zagrebački velesajam
odgovorit će kroz razvoj sajamskih projekata, stručno usavršavanje
djelatnika, poboljšanja uvjeta izlaganja i dr.
(Hina) splj db