FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: GLOBALIZACIJA U MEĐUNARODNIM SAJMOVIMA

ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Međunarodni specijalizirani sajmovi učvršćuju komunikaciju među partnerima, a globalizacija i multimedijski pristup ulaze u sve životne pore, pa tako i u sajmove. U novom mileniju međunarodni sajmovi bit će sajmovi treće generacije, rekao je predsjednik Uprave Privrednog vjesnika Ante Gavranović na današnjem simpoziju "Svjetski trendovi u sajamskom poslovanju", održanom u povodu 90. obljetnice Zagrebačkog velesajma (ZV).
ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Međunarodni specijalizirani sajmovi učvršćuju komunikaciju među partnerima, a globalizacija i multimedijski pristup ulaze u sve životne pore, pa tako i u sajmove. U novom mileniju međunarodni sajmovi bit će sajmovi treće generacije, rekao je predsjednik Uprave Privrednog vjesnika Ante Gavranović na današnjem simpoziju "Svjetski trendovi u sajamskom poslovanju", održanom u povodu 90. obljetnice Zagrebačkog velesajma (ZV). #L# Budućnost sajmova temelji se na njegovoj internacionalnoj usmjerenosti, a za dobar i kvalitetan rad sajmova potrebna je dobra infrastruktura. Predsjednik Uprave muenhenskog sajma Messe Muenchen GmbH Manfred Wutzlhofer, govoreći o globalnim uslugama za globalna tržišna kretanja, istaknuo je kako je u poboljšanje infrastrukture lani u taj sajam utrošeno 2,5 milijardi njemačkih maraka. Time je stvorena osnova za supermoderan sajam, na kojem će se u idućim godinama okupiti poslovni partneri iz cijeloga svijeta. Međunarodni moderni sajmovi, prema njegovom mišljenju, moraju imati razvijenu Internet komunikaciju, mogućnost medijske suradnje, multimedijalnu komunikaciju na sajmu i dr. Posebice je važno na takvim sajmovima, naglasio je Wutzlhofer, okupiti male i srednje tvrtke. Cilj muenchenskog sajma je razrada globalne mreže usluga, koje će pružiti ostalim međunarodnim sajmovima. Time se malim i srednjim tvrtkama omogućava sudjelovanje na velikim međunarodnim sajmovima. Wutzlhofer je naveo primjer novoga sajma na istočnom tržištu - u Shangaju, kojega su inicirali sajmovi iz Muenchena, Dusseldorfa i Hanovera, a izrazio je zadovoljstvo i vrlo dobrom suradnjom sa Zagrebačkim velesajmom. Generalni direktor Udruge njemačkih sajmova (AUMA) Hermann Kresse u svom je izlaganju govorio o sajmovima kao temelju komunikacijskog mixa poduzeća. On je istaknuo, kako su sajmovi multifunkcionalni mediji, uz bok izravnoj ponudi. Generalni direktor Zagrebačkog velesajma Jurica Pavelić, za tu je instituciju kazao kako je ZV "jedan od najvećih hrvatskih gospodarskih veleposlanstava". Izazovima novog milenija, kazao je Pavelić, Zagrebački velesajam odgovorit će kroz razvoj sajamskih projekata, stručno usavršavanje djelatnika, poboljšanja uvjeta izlaganja i dr. (Hina) splj db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙