DUBROVNIK, 16. lipnja (Hina) - Kako bi svojim kupcima, posebice velikim kupcima iz turističke i ugostiteljske djelatnosti što bolje predstavila paletu svojih proizvoda te istodobno sagledala želje i potrebe svojih potrošača,
koprivnička prehrambena industrija Podravka održala je danas u dubrovačkom hotelu Excelsior stručnu prezentaciju svog gastro programa, objavili su iz Podravke.
DUBROVNIK, 16. lipnja (Hina) - Kako bi svojim kupcima, posebice
velikim kupcima iz turističke i ugostiteljske djelatnosti što
bolje predstavila paletu svojih proizvoda te istodobno sagledala
želje i potrebe svojih potrošača, koprivnička prehrambena
industrija Podravka održala je danas u dubrovačkom hotelu
Excelsior stručnu prezentaciju svog gastro programa, objavili su
iz Podravke.#L#
S novim gastro katalogom predstavljen je i proizvodni asortiman
Podravke, jedinog domaćeg proizvođača hrane koji nudi "od juhe do
deserta i pića", prilagođen potrebama velikih potrošača.
Kako su istaknuli u Podravki, novi gastro katalog rezultat je dužeg
rada tvrtkinog gastro tima s ciljem dugoročne suradnje i izravne
komunikacije s velikim kupcima. Stoga je katalog prilagođen upravo
potrebama hotelijera i ugostitelja, a sadrži cijeli Podravkin
asortiman zajedno s pakovanjima koja su prilagođena potrebama
spomenutih kupaca. Tako se primjerice Vegeta može dobiti u
pakovanjima od jednog, dva ili deset kilograma, a Podravkine juhe u
pakovanju od jednog kilograma.
Novi gastro katalog osim popisa i fotografija svih Podravkinih
proizvoda sadrži i podatke o njihovoj nutricionističkoj
vrijednosti, broju obroka koji se mogu dobiti iz određenog
pakovanja, kalorijskoj vrijednosti te cijenu. Kako bi se kupcima
olakšalo naručivanje proizvoda, u katalogu su navedena i pakovanja
za transport.
Podravkin gastro tim održao je već više od dvadesetak prezentacija
u hotelima i restoranima duž Jadranske obale predstavljajući novi
gastro katalog i tvrtkine proizvode.
(Hina) tp ds