ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - Na ovogodišnjem regionalnom natjecanju studenata srednje i istočne Europe u oglašavanju InterAd, hrvatski su timovi studenata zagrebačkog Ekonomskog fakulteta "Nostradamus" i "Anasazi Creative Team",
osvojili prvo i drugo mjesto. Hrvatski tim "Nostradamus" plasirao se tako među sedam timova koji se bore za naslov svjetskog prvaka, izvijestili su danas propagandna udruga McCann Erickson Croatia i Ekonomski fakultet u Zagrebu.
ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - Na ovogodišnjem regionalnom natjecanju
studenata srednje i istočne Europe u oglašavanju InterAd, hrvatski
su timovi studenata zagrebačkog Ekonomskog fakulteta
"Nostradamus" i "Anasazi Creative Team", osvojili prvo i drugo
mjesto. Hrvatski tim "Nostradamus" plasirao se tako među sedam
timova koji se bore za naslov svjetskog prvaka, izvijestili su
danas propagandna udruga McCann Erickson Croatia i Ekonomski
fakultet u Zagrebu.#L#
Pobjednik svjetskog natjecanja InterAd-a 1999. bit će poznat
krajem lipnja, nakon odluke ocjenjivačkog suda u čijem su sastavu
međunarodni stručnjaci s područja gospodarskog komuniciranja.
Ovogodišnji projektni zadatak InterAd-a 1999. bila je izrada
cjelokupnog marketing programa za osobna računala, a ovogodišnji
klijent je tvrtka Compaq.
Svjetsko studentsko natjecanje u izradi projekata gospodarskog
oglašavanja, u kojem timovi za zadanog klijenta obrađuju tržište te
predlažu strategiju i plan promocije, nastalo je 1993. na
zagrebačkom Ekonomskom fakultetu kao oblik praktične nastave.
Projekt je u međuvremenu prerastao u svjetsko natjecanje, a kako se
ističe, dobio i punu podršku stotinjak svjetskih stručnjaka za
obrazovanje u marketing-komuniciranju na sedmoj svjetskoj
konferenciji o obrazovanju u gospodarskom oglašavanju koja se
održavala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu početkom listopada
prošle godine.
Na prošlogodišnjem InterAd-u hrvatski je tim "Pegasus" u svjetskoj
konkurenciji 94 studentska tima iz zemalja s četiriju kontinenata
osvojio prvo mjesto.
(Hina) kg db