FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRVI UGOVOR ZA OLIMPIJSKE IGRE U SYDNEYU 2000.

ZAGREB, 10. lipnja (Hina) - Najavu da će barem dio od 8,4 milijuna kuna nedostajućih sredstava za izvršenje porogama u 1999. godini pokušat nadomjestiti vlastitim marketinškim programom i sponzorskim ugovorima s poznatim hrvatskim tvrtkama Hrvatski olimpijski odbor (HOO) započeo je danas potpisivanjem ugovora o suradnji s tvrtkom Europlakat-Proreklamom. Ugovor su potpisali član Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO) i predsjednik HOO-a Antun Vrdoljak i direktor tvrtke Europlakat-Proreklama Edi Laura, najveće hvatske tvrtke za oglašivanje koja je time postala medijski pokrovitelj HOO-a u projektu Sydney 2000.
ZAGREB, 10. lipnja (Hina) - Najavu da će barem dio od 8,4 milijuna kuna nedostajućih sredstava za izvršenje porogama u 1999. godini pokušat nadomjestiti vlastitim marketinškim programom i sponzorskim ugovorima s poznatim hrvatskim tvrtkama Hrvatski olimpijski odbor (HOO) započeo je danas potpisivanjem ugovora o suradnji s tvrtkom Europlakat-Proreklamom. Ugovor su potpisali član Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO) i predsjednik HOO-a Antun Vrdoljak i direktor tvrtke Europlakat-Proreklama Edi Laura, najveće hvatske tvrtke za oglašivanje koja je time postala medijski pokrovitelj HOO-a u projektu Sydney 2000.#L# HOO je planirao u predolimpijskoj godini 55 miljuna kuna, a zbog pomanjkanja sredstava nije se moglo započeti s isplatama olimpijskih stipendija potencijalnim sudionicima Olimpijskih igara 2000. niti osigurati adekvatne pripreme za odlazak u Sydney. "Ovo je pravi primjer kako se može pomoći hrvatskom športu u koji ne smijemo gubiti vjeru ni nakon jučerašnjeg rukometnog rezultata, jer u športu treba znati i gubiti", istaknuo je predsjednik Vrdoljak potpisujući ugovor od kojega HOO očekuje značajna sredstva. "Obvezujemo se da ćemo od idućeg mjeseca, posebice iduće godine, HOO-u osigurati 1500 velikih i 800 manjih oglasnih površina u svim krajevima Hrvatske, a obveza HOO-a je da nam dostavi dovoljan broj plakata svojih sponzora", kazao je Edi Laura. Podsjetio je da je njegova tvrtka posebice zainteresirana za 1000 grafika vrhunskih hrvatskih likovnih umjetnika te za 20 medalja ili malih skulptura koje će posredovanjem Hrvatske olimpijske akademije biti dostavljene Europlakat-Proreklamu. (Hina) ad ad

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙