FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROBIJEN TUNEL SV. MARKO NA CESTI KARLOVAC - VUKOVA GORICA

KARLOVAC, 8. lipnja (Hina) - Dva mjeseca prije roka danas je probijen tunel Sv. Marko na poddionici Karlovac - Vukova Gorica buduće autoceste Rijeka - Zagreb. Prioritetne objekte za gradnju na osamnaestak kilometara dugoj dionici: budući najduži vijadukt u državi "Drežnik" (2485 metara), tunel Sveti Marko, most na Dobri (547 metara) obišli su kuma tunela Sv. Marko potpredsjednica Hrvatskoga državnog sabora Jadranka Kosor, premijer Zlatko Mateša, ministar pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec i ministar obrane Pavao Miljavac.
KARLOVAC, 8. lipnja (Hina) - Dva mjeseca prije roka danas je probijen tunel Sv. Marko na poddionici Karlovac - Vukova Gorica buduće autoceste Rijeka - Zagreb. Prioritetne objekte za gradnju na osamnaestak kilometara dugoj dionici: budući najduži vijadukt u državi "Drežnik" (2485 metara), tunel Sveti Marko, most na Dobri (547 metara) obišli su kuma tunela Sv. Marko potpredsjednica Hrvatskoga državnog sabora Jadranka Kosor, premijer Zlatko Mateša, ministar pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec i ministar obrane Pavao Miljavac. #L# Poddionica Karlovac - Vukova Gorica, koja bi trebala biti gotova 2000., u sastavu je dionice Karlovac - Kupjak, kojoj pripadaju i poddionica Kupjak - Vrbovsko i Vrbovsko - Bosiljevo - Vukova Gorica, koje bi trebale biti puštene u promet do 2001. Na toj trasi je predviđena gradnja četiriju vijadukata, jednog mosta i pet tunela, ukupne duljine 9,37 kilometara, a ukupno ugovoreni radovi vrijede milijardu i 150 milijuna kuna. Za sve ugovorene radove osigurano je 270 milijuna maraka. Kako je rekao ministar Lužavec, novac za gradnju 60 km duge dionice Karlovac - Kupjak osigurala je Europska banka za obnovu i razvoj. To je, dodao je, vrlo povoljan zajam s 3,9 posto kamata na godinu, s rokom otplate od 18 godina i počekom od tri godine, odnosno, do svršetka gradnje autoceste. Tako je zatvorena financijska konstrukcija projekta gradnje autoceste Rijeka - Zagreb dugoročenim kreditiranjem, koje će omogućiti nesmetanu otplatu zajmova iz naplata cestarina te vraćanje kratkoročnih zajmova i rasterećenje države od danih financijskih jamstava, objasnio je direktor Društva za gradnju i gospodarenje autocestom Rijeka - Zagreb Ivan Prgomet. Obrativši se skupu pred novim tunelom na karlovačkoj obilaznici, premijer Mateša je istaknuo kako svi radovi na cijeloj dionici Karlovac - Kupjak moraju biti završeni u roku, što je, dodao je, dug Karlovcu i Karlovčanima. Kuma tunela Sv. Marko Jadranka Kosor istaknula je da je Hrvatska turistička zemlja te da će taj tunel znatno rasteretiti promet u gradu Karlovcu, posebno u jeku turističke sezone kad je Karlovac bio usko prometno grlo na putu prema morskim odredištima. Tunel Sveti Marko, duljine cijevi 243 i 231 metar, izgrađen je, po riječima projektanata, najmodernijom tehnologijom tunelogradnje - cjevnim kišobranom, koja je rabljena zbog rastresita tla i sigurnosti naselja iznad tunela. Radovi na svim objektima autoceste teku po planu, a dosad je izvedeno 56 posto vrijednosti ugovorenih radova za trasu. Radove na tunelu i mostu "Dobri" izvodi austrijska tvrtka Ilbau, uz podizvoditelja domaću tvrtku "Viadukt", a na trasi našička tvrtka Scat-ing. Kako je istaknuto, 70 posto radova izvode domaće, a 30 posto inozemne tvrtke. (Hina) kg mć

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙