FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: OPERATIVNI PROGRAM PROMOCIJE HRVATSKOG TURIZMA

ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Ministarstvo turizma priopćilo je da je Povjerenstvo za promociju na današnjoj sjednici razmatralo Operativni program promocije hrvatskog turizma u okružju kosovske krize koji je izradio Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ). U cilju dinamiziranja aktivnosti, te kako bi se moglo trenutno reagirati na promjene u okruženju i na tržištima, za pojedina tržišta utvrđeni su voditelji aktivnosti.
ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Ministarstvo turizma priopćilo je da je Povjerenstvo za promociju na današnjoj sjednici razmatralo Operativni program promocije hrvatskog turizma u okružju kosovske krize koji je izradio Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ). U cilju dinamiziranja aktivnosti, te kako bi se moglo trenutno reagirati na promjene u okruženju i na tržištima, za pojedina tržišta utvrđeni su voditelji aktivnosti. #L# Za tržište Njemačke to je predstavništvo TZ u Frankfurtu, Nizozemske predstavništvo TZ u toj zemlji, Austrije predstavništvo TZ u Beču, Slovenije TZ županije Splitsko-dalamatinske i Istarske, Italije predstavništvo TZ u Milanu u suradnji s TZ Primorsko- goranske i Istarske županije, te za tržišta Češke, Velike Britanije, Mađarske, Poljske, Slovačke, BIH i Hrvatske - Glavni ured HTZ-a. Zadatak voditelja pojedinih tržišta je u najkraćem roku izraditi Operativni program dodatnih aktivnosti temeljem dodijeljenih sredstava pojedinim tržištima i polazeći od navedenog dokumenta koji je izradio Glavni ured HTZ-a te primjedbi koje su dali članovi Povjerenstva. Operativni program dodatnih aktivnosti voditelji su dužni dostaviti Ministarstvu turizma. Način i kontrolu izvršavanja programa po pojedinim tržištima vršit će Ministarstvo turizma, Glavni ured HTZ-a i Povjerenstvo za promociju. (Hina) pp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙