ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Ministarstvo turizma priopćilo je da je Povjerenstvo za promociju na današnjoj sjednici razmatralo Operativni program promocije hrvatskog turizma u okružju kosovske krize koji je izradio Glavni ured Hrvatske
turističke zajednice (HTZ). U cilju dinamiziranja aktivnosti, te kako bi se moglo trenutno reagirati na promjene u okruženju i na tržištima, za pojedina tržišta utvrđeni su voditelji aktivnosti.
ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Ministarstvo turizma priopćilo je da je
Povjerenstvo za promociju na današnjoj sjednici razmatralo
Operativni program promocije hrvatskog turizma u okružju kosovske
krize koji je izradio Glavni ured Hrvatske turističke zajednice
(HTZ). U cilju dinamiziranja aktivnosti, te kako bi se moglo
trenutno reagirati na promjene u okruženju i na tržištima, za
pojedina tržišta utvrđeni su voditelji aktivnosti. #L#
Za tržište Njemačke to je predstavništvo TZ u Frankfurtu,
Nizozemske predstavništvo TZ u toj zemlji, Austrije predstavništvo
TZ u Beču, Slovenije TZ županije Splitsko-dalamatinske i Istarske,
Italije predstavništvo TZ u Milanu u suradnji s TZ Primorsko-
goranske i Istarske županije, te za tržišta Češke, Velike
Britanije, Mađarske, Poljske, Slovačke, BIH i Hrvatske - Glavni
ured HTZ-a.
Zadatak voditelja pojedinih tržišta je u najkraćem roku izraditi
Operativni program dodatnih aktivnosti temeljem dodijeljenih
sredstava pojedinim tržištima i polazeći od navedenog dokumenta
koji je izradio Glavni ured HTZ-a te primjedbi koje su dali članovi
Povjerenstva. Operativni program dodatnih aktivnosti voditelji su
dužni dostaviti Ministarstvu turizma.
Način i kontrolu izvršavanja programa po pojedinim tržištima vršit
će Ministarstvo turizma, Glavni ured HTZ-a i Povjerenstvo za
promociju.
(Hina) pp ds