PARIZ, 28. svibnja (Hina/AFP) - "Sebičnjak", "ambiciozan" i "macho" - tri su najčešće oznake koje Francuskinje rabe kod opisa muškaraca, prema anketi IFOP-a koju je objavio tjednik "L'Express".
PARIZ, 28. svibnja (Hina/AFP) - "Sebičnjak", "ambiciozan" i
"macho" - tri su najčešće oznake koje Francuskinje rabe kod opisa
muškaraca, prema anketi IFOP-a koju je objavio tjednik
"L'Express". #L#
Njihovo doživljavanje muškoga roda ipak je mnogo profinjenije, s
više nijansi, jer one, kad govore o njima, obično dodaju i da su
"hrabri", "dragi", "bezbrižni" itd.
Tjednik piše i da su anketirane žene "negdje između naivnosti i
lucidnosti", pa je njihov foto-robot suvremenog muškarca pun
proturječja.
Većina žena (82 posto) misli da se ponašanje muškaraca u
posljednjih dvadeset godina promijenilo, uglavnom na bolje,
osobito u odnosu prema obiteljskom životu. Ali 61 posto anketiranih
žena misli da muškarci ne ulažu dovoljno truda u obavljanje
kućanskih poslova.
Muškarci imaju i dalje preveliku političku moć, misli 67 posto
anketiranih žena, preveliku moć na radnom mjestu (59 posto
anketiranih), ali samo 55 posto upitanih žena vjeruje da će se taj
odnos u budućnosti promijeniti u korist žena.
Anketa je obavljena početkom svibnja na reprezentativnom uzorku od
521 žene starije od 15 godina po metodi kvota.
(Hina) rug dgk