FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VIP-NET OBAVIO PRVI TELEFONSKI RAZGOVOR U NOVOJ GSM MREŽI - 091

ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Prvi hrvatski privatni koncesionar digitalne pokretne telefonske mreže VIP-NET obavio je na današnjoj konferenciji za novinare prvi javni telefonski razgovor putem nove GSM mreže 091 najavljujući početak komercijalnog rada za 1. srpnja kada bi mreža trebala pokrivati sve veće gradove i turistička odredišta, odnosno 50 posto stanovništva. Tom je prilikom predstavljeno i novo tržišno ime mreže - VIP (mreža više prednosti).
ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Prvi hrvatski privatni koncesionar digitalne pokretne telefonske mreže VIP-NET obavio je na današnjoj konferenciji za novinare prvi javni telefonski razgovor putem nove GSM mreže 091 najavljujući početak komercijalnog rada za 1. srpnja kada bi mreža trebala pokrivati sve veće gradove i turistička odredišta, odnosno 50 posto stanovništva. Tom je prilikom predstavljeno i novo tržišno ime mreže - VIP (mreža više prednosti).#L# Predsjednik Uprave tvrtke VIP-NET dr. Boris Nemšić naveo je kako je tvrtka do sada u opremu uložila 60 milijuna dolara od 200 predviđenih za opremu do završetka izgradnje mreže. Broj zaposlenih povećao se na 205 djelatnika, dok ih je u ožujku bilo 81. Istaknuo je i da je, nakon intenzivnih tromjesečnih pregovora s Hrvatskim telekomunikacijama potpisan ugovor o interkonekciji čime je osigurano povezivanje nove mreže sa svjetskim telekomunikacijama. Prvi roaming (mogućnnost povezivanja s drugim mrežama) nove GSM mreže ostavaren je s austrijskim Mobilkomom, a u tijeku je dobivanje licenci za roaming sa ostalim svjetskim operaterima. Napomenuvši kako se VIP za sada na mobilnim aparatima može pronaći pod oznakom HL-10, Nemšić je najavio kako će od iduće godine i naziv VIP biti uvršten u mobilne telefone. Istaknuo i poslovnu orijentiranost VIP-NET prema hrvatskim tvrtkama rekavši kako je za logističkog partnera izbrana hrvatska tvrtka Magma. Na natječaju za izbor VIP-Netove marketinške agencije odabrana je agencija Grey, čiju svjetsku marketinšku mrežu čine 393 ureda u 87 zemalja, izvijestio je direktor marketinga i prodaje Klaus Pilz. Predstavnici tvrtke nisu željeli otkriti cijene usluga koje će ponuditi novi GSM operater navodeći kako će o tarifama i dodatnim uslugama govoriti 1. srpnja kada mreža započne s komercijalnim radom. Pilz je samo najavio poklon program pretplate po posebnoj tarifi koji će započeti u rujnu ove godine. Zainteresirani građani mogu poslati svoje adrese, a VIP-net će im osobnim pismom pojasniti sve o radu mreže, rekao je Pilz. Na upit o kvaliteti signalai planiranoj pokrivenosti, Nemšić je rekao da bi do kraja godine pokrivenost signalom mreže VIP trebala narasti na 75 posto, a 2000. na više od 90 posto hrvatskog stanovništva. U VIP-NET-u većinski udjel (51 posto) drže hrvatske tvrtke - Večernji list (20 posto), Ingra (16,1 posto), Croatia osiguranje (10 posto), Hrvatska poštanska banka (4,9 posto), a ostatak drži austrijski Mobilkom (30 posto) i američki Western Wireless International (19 posto). (Hina) kg ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙