FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KONČAR-ELLOK PREDAO PRVU MODERNIZIRANU LOKOMOTIVU BDŽ-U

ZAGREB, 18. svibnja (Hina) - Tvrtka Končar-Električne lokomotive (ELLOK) d.d., društvo iz sastava Končar-Elektroindustrije, predala je danas u Zagrebu prvu tiristoriziranu šest-osovinsku (Co'-Co') lokomotivu Bugarskim državnim željeznicama (BDŽ). Vrijednost posla je milijun američkih dolara, a riječ je o prvoj od dviju lokomotiva za koje su BDŽ sa ELLOK-om ugovorile modernizaciju.
ZAGREB, 18. svibnja (Hina) - Tvrtka Končar-Električne lokomotive (ELLOK) d.d., društvo iz sastava Končar-Elektroindustrije, predala je danas u Zagrebu prvu tiristoriziranu šest-osovinsku (Co'-Co') lokomotivu Bugarskim državnim željeznicama (BDŽ). Vrijednost posla je milijun američkih dolara, a riječ je o prvoj od dviju lokomotiva za koje su BDŽ sa ELLOK-om ugovorile modernizaciju. #L# ELLOK i BDŽ još su u travnju 1998. godine potpisali Ugovor o modernizaciji prvih dviju Co'-Co' električnih lokomotiva, izvornog proizvođača Electroputere iz Rumunjske, od ukupno 44 lokomotive serije BDŽ 46 koliko ih imaju u voznom parku. Stoga je upravo današnja predaja prve lokomotive uvod u možebitni posao za još 44 spomenute lokomotive za Bugarske državne željeznice, istaknuo je predsjednik Uprave Končar- Elektroindustrije Darinko Bago. Vrijednost izvršenih radova na lokomotivi iznosi 25 posto vrijednosti nove lokomotive, kazao je Bago, a njenom isporukom završen je tek prvi korak i otvaraju se mogućnosti za druge poslove, u koje bi se mogli uključiti i drugi proizvođači, posebice bugarski. U skladu s time, istaknuo je, u Končaru razmišljaju i o otvaranju zajedničkog hrvatsko-bugarskog poduzeća u Sofiji komu bi djelatnost bila vezana upravo za šinska vozila. Rad na bugarskim lokomotivama za Končar je bio vrlo važan i radi razvoja tehnologija, kazao je predsjednik Uprave ELLOK-a Davor Poljak. Tako su u tiristorizaciji danas predane lokomotive upotrebljeni i neki dijelovi izrađeni u drugim Končarovim društvima. Tiristorizacija se inače izvodi zajedno sa generalnim popravkom lokomotiva kod kojeg se obavlja revizija svih komponenata, izuzev na opremi koja se tiristorizacijom izostavlja i vraća kupcu, kako bi se koristila za održavanje preostalih nemoderniziranih lokomotiva. ELLOK već godinama uspješno provodi modernizacju električnih lokomotiva i elektromotornih vlakova za potrebe Hrvatskih željeznica i Željeznica Bosne i Hercegovine. Tako je lani isporučeno 10 tiristoriziranih četiri-osovinskih lokomotiva (Bo'-Bo') za potrebe Turskih željeznica, a trenutačno je u isporuci još 10 lokomotiva za istog naručitelja. (Hina) alt ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙