FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SPLIT - PREDSTAVLJENA STUDIJA AUTOCESTE SPLIT - ZAGREB

SPLIT, 10. svibnja (Hina)- Na prvome javnom predstavljanju Studije o opravdanosti projektiranja i gradnje brze ceste Split - Zagreb, koju su predočili uglednici HAZU-a, Sveučilišta u Splitu i Hrvatske gospodarske komore, rečeno je da se sadašnja dužina buduće šesterotračne autoceste od Splita do Zagreba s gotovo 400 može skratiti na 338 kilometara. Putovanje osobnim automobilom od devet skratilo bi se na nešto više od tri sata. Brza cesta u toj dužini "protegla" bi se između dva najveća hrvatska grada, trasom od Splita preko Perkovića, Drniša, Knina, Gračaca, Plitvica i Karlovca do Zagreba. Autori Studije su izračunali da bi cesta stajala milijardu i 120 milijuna dolara, a ako uskoro počne gradnja, mogla bi biti gotova u sljedećih pet godina.
SPLIT, 10. svibnja (Hina)- Na prvome javnom predstavljanju Studije o opravdanosti projektiranja i gradnje brze ceste Split - Zagreb, koju su predočili uglednici HAZU-a, Sveučilišta u Splitu i Hrvatske gospodarske komore, rečeno je da se sadašnja dužina buduće šesterotračne autoceste od Splita do Zagreba s gotovo 400 može skratiti na 338 kilometara. Putovanje osobnim automobilom od devet skratilo bi se na nešto više od tri sata. Brza cesta u toj dužini "protegla" bi se između dva najveća hrvatska grada, trasom od Splita preko Perkovića, Drniša, Knina, Gračaca, Plitvica i Karlovca do Zagreba. Autori Studije su izračunali da bi cesta stajala milijardu i 120 milijuna dolara, a ako uskoro počne gradnja, mogla bi biti gotova u sljedećih pet godina.#L# Najavljeno je da će studija biti stručno predstavljena 20. svibnja u Splitu, kad bi trebali doći i visoki vladini dužnosnici, kad će biti zatraženo od Vlade osnivanje posebnog poduzeća "Brza cesta Split - Zagreb". Polovicu bi novca osigurali domaći izvori, a polovicu inozemni zajmovi, a Vlada bi poduzeću dodijelila koncesiju na 30 godina. Vrijednost te brze ceste, rečeno je, nije samo u tome što je najkraći nego i najjeftiniji cestovni smjer između Splita i Zagreba, te što prolazi kroz područja posebne državne skrbi, omogućujući tako brzo uključivanje u promet ljudi i robe. U gospodarsku i drugu opravdanost te ceste uopće se ne može sumnjati, rečeno je na konferenciji za novinare, jer bi već u prvoj godini nakon puštanja u promet cestom na dan prolazilo 10.000 automobila, a dnevni bi prosjek u idućih desetak godina dosegnuo 35.000 automobila. (Hina) em vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙