LONDON, 6. svibnja (Hina/AFP) - Čelnici londonske podzemne željeznice smatraju kako su pronašli način da smire živce putnika iznerviranih kašnjenjima i kroničnim kvarovima londonskog metroa, koristeći topli glas Marilyn Monroe za
emitiranje svojih informativnih poruka.
LONDON, 6. svibnja (Hina/AFP) - Čelnici londonske podzemne
željeznice smatraju kako su pronašli način da smire živce putnika
iznerviranih kašnjenjima i kroničnim kvarovima londonskog metroa,
koristeći topli glas Marilyn Monroe za emitiranje svojih
informativnih poruka. #L#
"Nema ništa bolje od ugodna glasa", povjerio je Steve Wilson,
stručnjak za ta pitanja, besplatnom dnevniku "Metro".
No, za sada, snimka koja se koristi za najavu postaja ili
upozoravanje putnika da se udalje s perona kad dolazi vlak, strašno
živcira putnike i strojovođe, priznao je on.
Stoga su novi glasovi isprobani na uzorku putnika i, kako kaže
Wilson, digitalno rekonstruiran glas Marilyn Monroe najviše se
svidio putnicima, više od majčinskog ili nadmenog glasa.
"To je vrlo jednostavno. Ljudima se čini da im ona iskreno želi
pomoći te da se smiješi dok im govori", objasnio je stručnjak.
Marilyn je dakle dobila posao. No, vozači će zadržati povlasticu da
putem mikrofona daju mutna objašnjenja glede čestih tehničkih
kvarova s kojima je nosi "London Underground", koji pati od
kroničnog pomanjkanja novaca.
(Hina) bnš bnš