ZAGREB, 28. travnja (Hina) - "Međunarodni marketing" naslov je večeras predstavljene knjige autora Joze Previšića i Đurđane Ozretić-Došen u zagrebačkom hotelu Inter-Continentalu. Knjigu je izdala nakladnička kuća Masmedia, sadržava
891 stranicu integralna teksta, podijeljena na 23 poglavlja, svrstana u četiri tematske cjeline.
ZAGREB, 28. travnja (Hina) - "Međunarodni marketing" naslov je
večeras predstavljene knjige autora Joze Previšića i Đurđane
Ozretić-Došen u zagrebačkom hotelu Inter-Continentalu. Knjigu je
izdala nakladnička kuća Masmedia, sadržava 891 stranicu integralna
teksta, podijeljena na 23 poglavlja, svrstana u četiri tematske
cjeline.#L#
O knjizi su govorili ministar gospodarstva Nenad Porges,
predsjednik Uprave "Plive" Željko Čović, dekan zagrebačkog
Ekonomskog fakulteta Boris Vukonić i recenzent prof. Fedor Rocco.
"Međunarodni marketing" namijenjen je svima koji se profesionalno
bave inozemnim poslovanjem, bez obzira na to je li riječ o
proizvodnji, uslugama, savjetodavstvu ili upravljanju. To je prvo
djelo u Hrvatskoj koje cjelovito i obuhvatno obrađuje pitanja
poslovanja s inozemstvom, utemeljena na marketingu. Stoga njezini
autori i recenzenti smatraju kako će znatno pridonijeti promicanju
suvremenih i do sada nepoznatih znanja iz tog područja, istaknuo je
Fedor Rocco.
"Sretna je podudarnost što se knjiga javlja u trenutku kad Hrvatska
ima sudbonosnu priliku ubrzati ulazak u zapadnoeuropske
integracije. Dio vlakova već je daleko odmaknuo, pa hrvatski
nacionalni interes zato mora biti brzo priključenje tim
integracijskim tokovima", naveo je ministar Porges. Istaknuo je
kako se takav cilj može ostvariti samo primjenom znanja kojih do
sada nije bilo dostatno, i koja nudi knjiga "Međunarodni
marketing".
Predstavljanju su nazočili brojni uglednici hrvatskoga političkog
i kulturnog života te mnogi poslovoditelji domaćih tvrtaka.
(Hina) dju dd