FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PORGES OTVORIO SABOR HRVATSKOG OGLASNOG ZBORA

ZAGREB, 26. travnja (Hina) - Hrvatski propagandisti i marketinški manageri raznih tvrtaka i agencija, okupljeni u Hrvatski oglasni zbor (HOZ), danas su na Zagrebačkome velesajmu obilježili 40. godina djelovanja. Izvještajni sabor HOZ-a, koji okuplja petstotinjak članova, otvorio je ministar gospodarstva Nenad Porges, podsjetivši na važnost propagandista za protočnost poslovanja i gospodarski razvoj.
ZAGREB, 26. travnja (Hina) - Hrvatski propagandisti i marketinški manageri raznih tvrtaka i agencija, okupljeni u Hrvatski oglasni zbor (HOZ), danas su na Zagrebačkome velesajmu obilježili 40. godina djelovanja. Izvještajni sabor HOZ-a, koji okuplja petstotinjak članova, otvorio je ministar gospodarstva Nenad Porges, podsjetivši na važnost propagandista za protočnost poslovanja i gospodarski razvoj. #L# Porges je pozvao propagandiste na suradnju pri izradi zakona o zaštiti potrošača koji priprema Ministarstvo gospodarstva, i koji će se uskoro biti predočen Vladi. Taj će zakon, najavio je Porges, sadržavati važan dio koji se odnosi na pravo potrošača na istinsko informiranje i zaštitu od neistinita informiranja, a to znači ugrađivanje etičkih standarda u zakon. Predsjednik HOZ-a Ivica Vidović istaknuo je da je HOZ interdisciplinarna udruga, koja okuplja oko 500 članova - profesionalnih agencija tržišnih komunikacija, oglašivače, istraživače tržišta i hrvatske medije. Njihova je važnost u gospodarstvu, po njegovim riječima, u činjenici što svi zajedno ukupnim djelovanjem u tržišnim komunikacijama u gospodarstvo ulažu 300 do 500 milijuna njemačkih maraka na godinu. O četrdeset godina propagandističke struke kritički su govorili Aleksandar Bazala, Josip Sudar, Marko Goluža i Vladimir Maleković. Goluža drži da sadašnje stanje nije dobro, ali da su na vidiku znaci bolje budućnosti. Bazala tvrdi da u Hrvatskoj od marketinga nema ni "m" te da su uzroci subjektivni i objektivni. Objektivni su u činjenici što je Hrvatska u tranziciji i da još nije potpuno shvaćeno i svladano tržišno gospodarstvo, pa i ne može biti aktivnijega markentiškog djelovanja. Bazala predviđa da će propagandisti prebroditi "gospodarsku bolest" te da će moći jače utjecati na gospodarski razvoj. "To što propagandisti danas rade strašno je i to je tragična propaganda", drži Sudar, potkrijepivši to reklamnim primjerima. Vladimir Maleković osvrnuo se na odnos tržišnih komunikacija i kulturološkog okružja, istaknuvši kako je teško odrediti granicu kulturološkoga i tržišnoga, primjerice u umjetničkim plakatima. Direktor Europskog festivala oglašivanja EPICA Andrew Rawlins predstavio je propagandistima taj najstariji i najpoznatiji festival. (Hina) bma gk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙