FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PREDSJEDNIŠTVO HUH-A TRAŽI POJAČANU PROMOCIJU HRVATSKOG TURIZMA

ROVINJ, 22. travnja (Hina) - Predsjedništvo Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH) sa današnje je sjednice u Rovinju upozorilo na trenutne vrlo ozbiljne posljedice ratnih zbivanja u SRJ za hrvatski turizam te se založilo za agresivnije promotivne aktivnosti koje bi stranim tržištima dale na znanje da je Hrvatska sigurna zemlja.
ROVINJ, 22. travnja (Hina) - Predsjedništvo Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH) sa današnje je sjednice u Rovinju upozorilo na trenutne vrlo ozbiljne posljedice ratnih zbivanja u SRJ za hrvatski turizam te se založilo za agresivnije promotivne aktivnosti koje bi stranim tržištima dale na znanje da je Hrvatska sigurna zemlja.#L# Promotivne aktivnosti trebale bi se posebno provesti na austrijskom, slovenskom, talijanskom, njemačkom, češkom, slovačkom i mađarskom tržištu jer su upravo turisti iz tih zemalja su prošle godine ostvarili 80 posto ukupnih turističkih noćenja u Hrvatskoj. Po ocjeni predsjednika HUH-a mr. Ivana Šorića, veliki dio predsezone je već izgubljen, no ukoliko napadi NATO-a na Jugoslaviju prestanu tijekom svibnja, u ovogodišnjoj turističkoj sezoni može se ipak očekivati ostvarivanje određenog prometa. Predsjedništvo HUH-a preporučilo je svojim članicama da svaka tvrtka analizira stanje te da sačine novi tzv. krizni program i plan poslovanja. Ujedno je preporuka predsjedništva da se na svim razinama - od općine, gradova, županija do države - sačine posebni programi s prijedlogom mjera i olakšica poput subvencija, smanjivanja obveza i oslobađanja plaćanja komunalnih naknada i koncesija. Sa zaključcima s današnje sjednice Predsjedništvo HUH-a upoznat će hrvatsku Vladu, Ministarstvo turizma i Hrvatsku turističku zajednicu. Preporuka je predsjedništva da se maksimalno prati situacija na tržištu te da se putem diplomatskih predstavništava, Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice reagira što prije kako bi se tržištu dalo do znanja kako je Hrvatska izvan ratnih zbivanja te da je sigurna turistička destinacija, kazao je predsjednik HUH-a Ivan Šorić. Napomenuo je kako bi se trebala predvidjeti određena financijska sredstva za promotivne aktivnosti. Na taj način, drži Šorić, kroz efikasnu, ciljanu i selektivnu propagandu i promociju moglo bi se zainteresirati potencijalne goste. (Hina) spd ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙