ROVINJ, 22. travnja (Hina) - Predsjedništvo Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH) sa današnje je sjednice u Rovinju upozorilo na trenutne vrlo ozbiljne posljedice ratnih zbivanja u SRJ za hrvatski turizam te se založilo za
agresivnije promotivne aktivnosti koje bi stranim tržištima dale na znanje da je Hrvatska sigurna zemlja.
ROVINJ, 22. travnja (Hina) - Predsjedništvo Hrvatske udruge
hotelijera i restoratera (HUH) sa današnje je sjednice u Rovinju
upozorilo na trenutne vrlo ozbiljne posljedice ratnih zbivanja u
SRJ za hrvatski turizam te se založilo za agresivnije promotivne
aktivnosti koje bi stranim tržištima dale na znanje da je Hrvatska
sigurna zemlja.#L#
Promotivne aktivnosti trebale bi se posebno provesti na
austrijskom, slovenskom, talijanskom, njemačkom, češkom,
slovačkom i mađarskom tržištu jer su upravo turisti iz tih zemalja
su prošle godine ostvarili 80 posto ukupnih turističkih noćenja u
Hrvatskoj.
Po ocjeni predsjednika HUH-a mr. Ivana Šorića, veliki dio
predsezone je već izgubljen, no ukoliko napadi NATO-a na
Jugoslaviju prestanu tijekom svibnja, u ovogodišnjoj turističkoj
sezoni može se ipak očekivati ostvarivanje određenog prometa.
Predsjedništvo HUH-a preporučilo je svojim članicama da svaka
tvrtka analizira stanje te da sačine novi tzv. krizni program i plan
poslovanja. Ujedno je preporuka predsjedništva da se na svim
razinama - od općine, gradova, županija do države - sačine posebni
programi s prijedlogom mjera i olakšica poput subvencija,
smanjivanja obveza i oslobađanja plaćanja komunalnih naknada i
koncesija. Sa zaključcima s današnje sjednice Predsjedništvo HUH-a
upoznat će hrvatsku Vladu, Ministarstvo turizma i Hrvatsku
turističku zajednicu.
Preporuka je predsjedništva da se maksimalno prati situacija na
tržištu te da se putem diplomatskih predstavništava, Ministarstva
turizma i Hrvatske turističke zajednice reagira što prije kako bi
se tržištu dalo do znanja kako je Hrvatska izvan ratnih zbivanja te
da je sigurna turistička destinacija, kazao je predsjednik HUH-a
Ivan Šorić. Napomenuo je kako bi se trebala predvidjeti određena
financijska sredstva za promotivne aktivnosti. Na taj način, drži
Šorić, kroz efikasnu, ciljanu i selektivnu propagandu i promociju
moglo bi se zainteresirati potencijalne goste.
(Hina) spd ds