ZAGREB, 19. travnja (Hina) - Redizajnom proizvodnog asortimana, uvođenjem novih proizvoda te jačim promidžbenim aktivnostima Tvornica Voće koprivničkog prehrambenog koncerna Podravka ove će godine nastojati povećati prihode i
profitabilnost, objavljeno je iz Podravke.
ZAGREB, 19. travnja (Hina) - Redizajnom proizvodnog asortimana,
uvođenjem novih proizvoda te jačim promidžbenim aktivnostima
Tvornica Voće koprivničkog prehrambenog koncerna Podravka ove će
godine nastojati povećati prihode i profitabilnost, objavljeno je
iz Podravke.#L#
U toj Podravkinoj tvornici kažu da je ova godina ključna. Planira se
postići da izravni troškovi proizvodnje ne premašuju plan, te
zaustaviti trend pada prodaje.
Prošle je godine proizvodnja bila devet posto manja nego u 1997. i
22 posto niža od plana. Ostale podatke o poslovanju te tvornice u
Podravci drže poslovnom tajnom.
Najviša razina proizvodnje ostvarena je 1992., kada je trećina
proizvodnje bila plasirana na inozemna tržišta, među kojima i u
Sjedinjene Američke Države (SAD). Od tada, proizvodnja je padala u
prosjeku za 10 posto na godinu.
(Hina) mku sbo