ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Prilagodba školskoga sustava, promjene i odgoj za budućnost, temeljna su odgovornost sveučilišta i sveučilišnih profesora. O njima ovisi djelatan potencijal budućih stručnjaka, istaknuto je danas na trećem
multidisciplinarnom kolokviju "Obrazovanje za informacijsko društvo" koje su priredili Akademija tehničkih znanosti i Hrvatsko društvo za sustave.
ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Prilagodba školskoga sustava,
promjene i odgoj za budućnost, temeljna su odgovornost sveučilišta
i sveučilišnih profesora. O njima ovisi djelatan potencijal
budućih stručnjaka, istaknuto je danas na trećem
multidisciplinarnom kolokviju "Obrazovanje za informacijsko
društvo" koje su priredili Akademija tehničkih znanosti i Hrvatsko
društvo za sustave. #L#
Govoreći o studentima tehničkih fakulteta, profesor Fakulteta
strojarstva i brodogradnje Igor Čatić istaknuo je kako studente
treba školovati tako da u društvu imaju svoje dužnosti i obveze.
Profesor Fakulteta organizacije i informatike Nina Lipljin
iznijela je prijedlog svoje ustanove da se uvede studij
informatike, s nastavničkim i dopunskim studijem.
Ravnatelj Instituta za geološka istraživanja Božidar Biondić
podsjetio je na važnost interdisciplinarnog pristupa, istaknuvši
kako nema inženjera koji zna sve. Ako želimo razmišljati o
budućnosti struka, ocijenio je Biondić, treba opremiti fakultete,
tehnološki povezati ustanove na međunarodnoj razini te se
uključiti u Peti program razvoja Europske unije.
(Hina) mvr ds