FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SPLIT: TURIZMU NE BI POMOGLO SNIŽENJE CIJENA, NEGO JAČA PROMIDŽBA

SPLIT, 13. travnja (Hina) - Uzroci otkazivanja i izrazito usporena prodaja aranžmana za ovogodišnju turističku sezonu u zadnjih dvadesetak dana nisu visoke cijene, nego događaji na europskome jugoistoku i NATO-ovo vojno djelovanje preko Jadrana, zaključili su danas u Splitu čelnici Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije koji su razgovarali s direktorima prodaje gotovo svih srednjodalmatinskih hotela. Zbog toga, rečeno je na sastanku, sniženje cijena temeljnih hotelskih usluga ne bi pomoglo turizmu na međunarodnome tržištu, ali bi pomogla jača promidžba, no samo od trenutka kad prestanu vojna djelovanja.
SPLIT, 13. travnja (Hina) - Uzroci otkazivanja i izrazito usporena prodaja aranžmana za ovogodišnju turističku sezonu u zadnjih dvadesetak dana nisu visoke cijene, nego događaji na europskome jugoistoku i NATO-ovo vojno djelovanje preko Jadrana, zaključili su danas u Splitu čelnici Turističke zajednice Splitsko- dalmatinske županije koji su razgovarali s direktorima prodaje gotovo svih srednjodalmatinskih hotela. Zbog toga, rečeno je na sastanku, sniženje cijena temeljnih hotelskih usluga ne bi pomoglo turizmu na međunarodnome tržištu, ali bi pomogla jača promidžba, no samo od trenutka kad prestanu vojna djelovanja. #L# Međutim, hotelske tvrtke nemaju vlastit novac namijenjen promidžbi osim putem svojih usluga (nagradni boravci novinara, putničkih agencija, predstavnika turoperatora i sl.). Na sastanku u Splitu zaključeno je da Ministarstvo vanjskih poslova treba jače reagirati i objaviti svijetu da smo sigurna zemlja i da hrvatska Vlada preuzima svu odgovornost za goste koji ljetuju na hrvatskoj jadranskoj obali. (Hina) em sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙