ZAGREB, 10. ožujka (Hina) - U Hrvatskoj se ove godine očekuje pet posto više slovenskih turista nego lani kada ih je bilo 638 tisuća. Predviđa se da će oni ostvariti i pet posto više noćenja, a lani su zabilježili 4,36 milijuna, rekla
je voditeljica poslova Odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Jasna Marić nakon današnje konferencije za novinare u sklopu ljubljanskog turističkog sajma Alpe-Adria.
ZAGREB, 10. ožujka (Hina) - U Hrvatskoj se ove godine očekuje pet
posto više slovenskih turista nego lani kada ih je bilo 638 tisuća.
Predviđa se da će oni ostvariti i pet posto više noćenja, a lani su
zabilježili 4,36 milijuna, rekla je voditeljica poslova Odnosa s
javnošću Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Jasna Marić nakon
današnje konferencije za novinare u sklopu ljubljanskog
turističkog sajma Alpe-Adria. #L#
Slovenski su turisti lani zabilježili 86 posto dolazaka iz 1990.,
najbolje prijeratne godine, a idućih godina očekuje se daljnje
povećanje njihova broja. Gotovo sve slovenske turističke agencije
u svojim programima imaju hrvatsku turističku ponudu, a zasad se
najbolje prodaju aranžmani za područje srednje Dalmacije,
Dubrovnik, na otocima te krstarenja, istaknula je Marić.
Današnju konferenciju za novinare, na kojoj je bilo 26 slovenskih
novinara i slovenska televizija, vodio je direktor Glavnog ureda
HTZ-a Marijan Bulat, koji je govorio o ekološkim prednostima
hrvatske turističke ponude i inozemnim investicijama u obnovu
hrvatskih prometnica.
Također je govorio i o čistoći Jadranskog mora, koje je najčišće
more u Sredozemlju. Redovno se vrše i mjerenja te čistoće u suradnji
s njemačkim auto-klubom ADAC.
Na konferenciji je bilo riječi i o ovogodišnjim cijenama
turističkih usluga u Hrvatskoj. U Istri su u odnosu na prošlu godinu
podignute cijene od tri do pet posto, na području Dalmacije od pet
do deset posto, dok su cijene najviše porasle na području
Dubrovnika i Dubrovačkog primorja. U prethodnim godinama
obnovljeni su tamošnji hoteli, a na snazi su bile i tzv. cijene
pozivnice tj. relativno niske cijene turističkih usluga kako bi se
privuklo što više turista.
(Hina) splj sbo