ZAGREB, 5. ožujka (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka krajem ovogodišnje veljače na tržište je lansirala sedam novih proizvoda marke dječje hrane Lino, pod nazivom Lino munchy meals, priopćeno je danas iz
Podravke.
ZAGREB, 5. ožujka (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija
Podravka krajem ovogodišnje veljače na tržište je lansirala sedam
novih proizvoda marke dječje hrane Lino, pod nazivom Lino munchy
meals, priopćeno je danas iz Podravke.#L#
Riječ je o pet vrsta žitnih pahuljica i dvije vrste žitnih pločica,
razvijenih u suradnji s njemačkom tvrtkom Brueggen, namijenjenih
hrvatskom, slovenskom, slovačkom, češkom i mađarskom tržištu.
Kako su istaknuli u Podravki, prihod od prodaje proizvoda marke
Lino u prvoj je polovini prošle godine iznosio više od 54 milijuna
kuna, što je bilo 4,5 posto ukupne Podravkine prodaje. Trećina od
toga plasirana je na inozemna tržišta.
(Hina) pp/tp sbo