ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Novi marketinški programi pod nazivom "Starwood Press Club Europa" i "Starwood Preferred Guest program", europske hotelske korporacije Starwood, u koju je od prošle godine uključen i zagrebački hotel
Sheraton, predstavljeni su danas u tom hotelu. Prvi program namijenjen je izabranim akreditiranim novinarima iz Europe, a drugi najodanijim gostima hotela iz te korporacije, a nude popuste u 550 hotela u 60 zemalja diljem svijeta.
ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Novi marketinški programi pod nazivom
"Starwood Press Club Europa" i "Starwood Preferred Guest program",
europske hotelske korporacije Starwood, u koju je od prošle godine
uključen i zagrebački hotel Sheraton, predstavljeni su danas u tom
hotelu. Prvi program namijenjen je izabranim akreditiranim
novinarima iz Europe, a drugi najodanijim gostima hotela iz te
korporacije, a nude popuste u 550 hotela u 60 zemalja diljem
svijeta. #L#
Starwood Press Club Europa omogućuje novinarima VIP tretman, tj.
besplatno članstvo u programu Starwood Preferred Golda, koji nudi
spomenute popuste te 50 popusta na Corporate cijenu prilikom
rezervacije smještaja u bilo kojem od stotinjak Starwoodovih
hotela u Europi, koji pripadaju lancima Sheraton, Westin, The
Luxury Collection i Four Points. Kao Gold članovi mogu skupljati i
Frequent flyer milje raznih zrakoplovnih kompanija.
"Ti veliki i skupi marketinški programi zamišljeni su kao
najjednostavniji, najfleksibilniji i najisplativiji programi te
vrste. S više od 500 uključenih hotela, uključujući i 100 resort
hotela u više od 60 zemalja svijeta, Starwood Preferred Guest je
jedan od najvećih programa lojalnosti u hotelijerskoj industriji",
rekao je glavni direktor zagrebačkog Sheratona Gunar Sanne.
Na današnjem predstavljanju tih programa, Sanne je napomenuo i kako
je u hotelu Sheraton od prije nekoliko mjeseci uveden središnji
rezervacijski sustav - povezivanje linkom putničkih agencija i
hotela kao i u većini europskih hotela.
(Hina) splj sbo