FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NJ16.II.WELT:ŠTEDNJA I U TURIZMU

DE-NJEMAČKA-TURIZAM-GOSPODARSTVO-Turizam/ugostiteljstvo-Gospodarstvo/poslovanje/financije NJ16.II.WELT:ŠTEDNJA I U TURIZMU NJEMAČKADIE WELT16. II. 1999.U turističkoj branši počinje razdoblje štednje"Turističko stoljeće bliži se kraju, a u turističkoj branši počinje razdoblje štednje' - tim je riječima profesor Horst W. Opaschowski s hamburškog instituta Britisch American Tobacco (BAT) za istraživanje slobodnog vremena u devetoj Svenjemačkoj turističkoj analizi, iznesenoj na Međunarodnoj turističkoj izložbi 'Putovanja '99', označio početak nove ere turizma.Doduše, Nijemci su i dalje željni putovanja, ali su odmori sve kraći te branša, razmažena uspjesima, mora promijeniti svoj način razmišljanja, upozorio je profesor Opaschowski, zaključivši da su prošla vremena izuzetno visokih stopa rasta. Unatoč tome, Španjolska je za Nijemce i dalje najomiljenija turistička zemlja, dodaje profesor Opaschowski.Po rezultatima reprezentativne ankete u okviru koje je ispitano 5000 ljudi u dobi od 14 godina naviše, štediti valja za vrijeme i na odmoru. Opaschowski ističe: 'Gospodarske brige njemačkih građana dosegnule su i turizam'. Turističko tržište postaje sve više odrazom tržišta rada, zaključuje on.
/financije NJEMAČKA DIE WELT 16. II. 1999. U turističkoj branši počinje razdoblje štednje "Turističko stoljeće bliži se kraju, a u turističkoj branši počinje razdoblje štednje' - tim je riječima profesor Horst W. Opaschowski s hamburškog instituta Britisch American Tobacco (BAT) za istraživanje slobodnog vremena u devetoj Svenjemačkoj turističkoj analizi, iznesenoj na Međunarodnoj turističkoj izložbi 'Putovanja '99', označio početak nove ere turizma. Doduše, Nijemci su i dalje željni putovanja, ali su odmori sve kraći te branša, razmažena uspjesima, mora promijeniti svoj način razmišljanja, upozorio je profesor Opaschowski, zaključivši da su prošla vremena izuzetno visokih stopa rasta. Unatoč tome, Španjolska je za Nijemce i dalje najomiljenija turistička zemlja, dodaje profesor Opaschowski. Po rezultatima reprezentativne ankete u okviru koje je ispitano 5000 ljudi u dobi od 14 godina naviše, štediti valja za vrijeme i na odmoru. Opaschowski ističe: 'Gospodarske brige njemačkih građana dosegnule su i turizam'. Turističko tržište postaje sve više odrazom tržišta rada, zaključuje on. Primjerice, po analizi koja je izrađena u suradnji s moellnskim institutom za istraživanje javnog mnijenja Inra u Njemačkoj, izgledi njemačke turističke branše baš i nisu optimistični: 'Stagnacija pa i pad realnih prihoda kao i nesigurnost glede novih socijalnih izdvajanja suzuju građanima manevarski prostor za veliko planiranje putovanja', ističe Opaschowski. 'Njemački građani već dugo nisu bili tako nesigurni kao ove i prošle godine', napominje on. Po spoznajama istraživača slobodnog vremena, skraćeno trajanje putovanja najviše na svojoj koži osjećaju domaća turistička područja. Svaki četvrti turist koji putuje po Njemačkoj ostaje u mjestu odmora samo pet od 13 dana. Dok prosječni boravak gostiju u Njemačkoj iznosi 12,9 dana, gosti ostaju u inozemnim odmorištima (u Europi) 15,7 odnosno 20,9 dana (u zemljama izvan Europe). (...) U inozemstvu je Španjolska i dalje apsolutna boom-regija njemačkih turista. Opaschowski: 'Nikad dosad nije tako puno zapadnonjemačkih gostiju otputovalo u Španjolsku kao prošle godine'. Njihov je udio porastao s devet posto 1975. na 12 posto 1995. a nastavio je rasti od 1997 (16 posto) do 17 posto prošle godine, navodi Opaschowski. To su na svojoj koži osjetila ponajprije odredišta poput Turske, čiji je udio smanjen sa četiri posto 1997. na tri posto 1998. Općenito gledano, turistička branša možda se ne može nadati porastu ali se zato može nadati stagnaciji: i sljedeće će godine po analizi BAT-a na put krenuti gotovo svaki drugi njemački građanin (njih 48 posto)", prenosi u svom članku Peter Michael Wolf.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙