LONDON, 12. veljače (Hina/Reuters) - Bilo da se radi o Beatlesima, Bachu ili Beach Boysima, glazba na telefonskim automatskim sekretaricama prenosi određenu sliku koja tvrtkama pomaže u poboljšanju poslovanja, objavili su
psiholozi.
LONDON, 12. veljače (Hina/Reuters) - Bilo da se radi o Beatlesima,
Bachu ili Beach Boysima, glazba na telefonskim automatskim
sekretaricama prenosi određenu sliku koja tvrtkama pomaže u
poboljšanju poslovanja, objavili su psiholozi.#L#
Ispitivanje provedeno na 103 osobe pokazalo je da većina preferira
Beatlese te da više voli gotovo bilo kakvu glazbu od snimljene
poruke koja osobi koja je nazvala govori da pričeka.
Ako se osobama koje su zvale glazba svidjela, čekale su 20 posto
dulje nego što je to uobičajeno i imale su bolju sliku o tvrtki.
"Takva bi se glazba mogla pokazati vrijednim poslovnim
čimbenikom", kazao je psiholog dr. Adrian North sa sveučilišta
"Leicester". "Znamo da glazba može utjecati na količinu novca koji
ljudi troše, proizvod koji kupuju kao i na količinu novca za koju
tvrde da su je spremni potrošiti."
North je kazao kako je važno odabrati pravu glazbu.
"Ako pustite glazbu za koju znate da se ljudima neće baš svidjeti,
to je gore od tišine ili snimljene poruke", kazao je North.
(Hina) car bnš