FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TUZLA NAJJAČA TURSKA BRODOGRAĐEVNA KARTA

ZAGREB, 12. veljače (Hina) - Posjet hrvatskog predsjednika dr. Franje Tuđmana Turskoj pobudio je osobito zanimanje za ovu državu -ovisno o pogledištu - na razdjelnici ili spojnici kontinenata. U nas se s iznenađenjem "otkriva" da je Turska, među ostalim, i nova brodograđevna sila, obaještava stručni časopis Brodogradnja pozivajući se na The Naval Architect. L#L Pri spomenu Turske prije će se pomisliti na turističke znamenitosti, slastice i džamije, negoli na njezinu brodogradnju, premda brodograđevna industrija te zanimljive zemlje na razmeđi Azije i Europe ima prilično dugu povijest. U proteklih desetak godina, stoji u nastavku, turska se brodogradnja pojavljuje kao umjerena ali zapažena brodograđevna sila. I još jedna zanimljivost - šest velikih brodogradilišta smješteno je u zaljev koji se zove Tuzla. Umjerena cijena gradnje brodovlja magnet je za brodovlasnike, kaže se u nastavku napisa "Turska - nova brodograđevna sila". Promatrači tvrde da je turska brodograđevna industrija dobro organizirana, te usmjerena na gradnju manjih i srdenje velikih brodova. Uz to, turska brodogradilišta kad je riječ o rokovima isporuke ne zaostaju za takmacima. Velika količina opreme dolazi iz Europske unije, čelik dijelom iz Rumunjske, Rusije i Ukrajine. Proizvođač boja tvrtka Jotun oko 60 posto svojih
ZAGREB, 12. veljače (Hina) - Posjet hrvatskog predsjednika dr. Franje Tuđmana Turskoj pobudio je osobito zanimanje za ovu državu - ovisno o pogledištu - na razdjelnici ili spojnici kontinenata. U nas se s iznenađenjem "otkriva" da je Turska, među ostalim, i nova brodograđevna sila, obaještava stručni časopis Brodogradnja pozivajući se na The Naval Architect. L#L Pri spomenu Turske prije će se pomisliti na turističke znamenitosti, slastice i džamije, negoli na njezinu brodogradnju, premda brodograđevna industrija te zanimljive zemlje na razmeđi Azije i Europe ima prilično dugu povijest. U proteklih desetak godina, stoji u nastavku, turska se brodogradnja pojavljuje kao umjerena ali zapažena brodograđevna sila. I još jedna zanimljivost - šest velikih brodogradilišta smješteno je u zaljev koji se zove Tuzla. Umjerena cijena gradnje brodovlja magnet je za brodovlasnike, kaže se u nastavku napisa "Turska - nova brodograđevna sila". Promatrači tvrde da je turska brodograđevna industrija dobro organizirana, te usmjerena na gradnju manjih i srdenje velikih brodova. Uz to, turska brodogradilišta kad je riječ o rokovima isporuke ne zaostaju za takmacima. Velika količina opreme dolazi iz Europske unije, čelik dijelom iz Rumunjske, Rusije i Ukrajine. Proizvođač boja tvrtka Jotun oko 60 posto svojih proizvoda za potrebe brodogradnje plasira u Turskoj na čijem tlu su smještene i dvije Jotun-ove tvornice. Turska je privlačno tržište i za proizvođače diesel motora. Najveći broj brodogradilišta u privatnom je vlasništvu što govori o visokom stupnju poduzetničke filozofije. Državnim brodogradilištima, međutim, bar protekle godine, nisu cvjetale ruže. Brodogradilište Madenci na crnomorskoj obali, najbolje je u Turskoj, a tomu u prilog svjedoče osigurani poslovi za ugledne inozemne naručioce. Turska ima i najveći broj remontnih brodogradilišta u istočnom Sredozemlju - najvažnija su Gemek i, naravno, nezaobilazna Tuzla. (Hina) ld ld

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙